Wśród kompleksowych działań dla klienta nie mogło zabraknąć newslettera. Tworzony w nieszablonowy sposób mailing nie tylko dociera do ponad 2500 odbiorców, ale jest też chętnie otwierany przez niemal 50% adresatów. Po otwarciu i zapoznaniu się z treściami, 10% z nich klika w link, co przekłada się na zapytania o instalacje. Już drugi mail przełożył się na pozyskanie pierwszego klienta.
Każdy mail wyróżnia się spójnymi treściami: edukuje, informuje o promocjach i pokazuje różne elementy działalności Romgaz. Tak, jak cała komunikacja, prowadzony jest z poczuciem humoru, szacunkiem do odbiorcy, z myślą o budowaniu trwałych relacji. To przekłada się na zainteresowanie produktami i usługami marki. Więcej o sukcesie newslettera w TYM ARTYKULE.
Klient zlecił nam również zaprojektowanie cyklicznego newslettera, aby informować o swoich usługach, promocjach i budować relacje z klientami po sprzedaży. Stworzyliśmy strategię, spójną estetykę, chwytliwe tytuły i zabawną komunikację.
Każdy mail wyróżnia się spójnymi treściami: edukuje, informuje o promocjach i pokazuje różne elementy działalności Romgaz. Tak, jak cała komunikacja, mailing prowadzony jest z poczuciem humoru, szacunkiem do odbiorcy i z myślą o budowaniu trwałych relacji. To przekłada się na zainteresowanie produktami i usługami marki.