Celem kampanii reklamowych kreowanych pod B2C miało być przyciągnięcie potencjalnych nabywców, a kampania na YouTube miała zwiększyć rozpoznawalność marki. Przygotowaliśmy zatem odpowiednie banery - graficzne formaty, które przyciągały uwagę odbiorców - i ustawiliśmy kilka wersji reklam na niewielkie kwoty, precyzyjnie dobierając słowa kluczowe oraz cele. W trakcie kampanii obserwowaliśmy wyniki i modyfikowaliśmy szczegóły tak, aby wyniki były jak najkorzystniejsze.
Dzięki temu, że na stronie zainstalowana jest również narzędzie Callback, klienci trafiający na stronę po kliknięciu w reklamę, mogą natychmiast skontaktować się, by uzyskać odpowiedź na nurtujące ich pytania lub szczegółowe informacje na temat oferty. Wpływa to korzystnie na konwersje i sprawia, że kampanie przynoszą jeszcze lepsze efekty sprzedażowe.
Więcej o tym jak przygotowana przez nas strona Romgaz wspiera sprzedaż, przeczytasz w tym CASE STUDY.