Romgaz - więcej niż stacja paliw!

Klient:

Romgaz

Zakres działań:

Google Ads

Dłoń z czerwonymi paznokciami trzymająca odblaskową kulę przedstawiającą odwrócony obraz kompleksu budynków przemysłowych ze znakiem.

Kim jest Klient?

Naszym klientem jest współwłaściciel firmy Romgaz, która od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą gazu i paliw w Polsce.

Firma nie tylko posiada sieć stacji paliw, ale swoje usługi i produkty sprzedaje także w sektorach B2C i B2B. Klient współpracuje z nami na wielu polach: od prowadzenia 2 kanałów na YouTube, przez profile w mediach społecznościowych, aż po bieżącą obsługę marketingową, w tym prowadzenie kampanii Google Ads.

O wszystkich aspektach naszej wieloletniej współpracy z Romgaz przeczytasz w CASE STUDY.

Główny cel - sprzedaż

Klientowi zależy na tym, aby stale zwiększać sprzedaż instalacji gazowych zarówno wśród odbiorców prywatnych, jak i przedsiębiorstw.

Chce, aby dopracowana przez nas strona internetowa oraz oferty w formie landing page trafiały do jego kontrahentów, szukających rozwiązań grzewczych w Google. Wie, że dobrze przemyślane i dostosowywane pod bieżącą sytuację kampanie reklamowe mogą być prowadzone przez wiele lat i nadal pozytywnie wpływać na konwersję, a co za tym idzie – na wzrost sprzedaży.

Stacja benzynowa pod ciemnym, pochmurnym niebem o zachodzie słońca. Słońce jest już blisko horyzontu, rzucając pomarańczowy blask. Stacja benzynowa ma niebieski baldachim z widocznymi pojazdami i oznakowaniem.

Wiemy jak to osiągnąć!

Dzięki działaniom na innych polach, dokładnie znane nam były bieżące potrzeby Romgaz oraz charakterystyka ich klientów, dlatego bez zwlekania mogliśmy przystąpić do pracy.

Celem kampanii reklamowych kreowanych pod B2C miało być przyciągnięcie potencjalnych nabywców, a kampania na YouTube miała zwiększyć rozpoznawalność marki. Przygotowaliśmy zatem odpowiednie banery - graficzne formaty, które przyciągały uwagę odbiorców - i ustawiliśmy kilka wersji reklam na niewielkie kwoty, precyzyjnie dobierając słowa kluczowe oraz cele. W trakcie kampanii obserwowaliśmy wyniki i modyfikowaliśmy szczegóły tak, aby wyniki były jak najkorzystniejsze.



Dzięki temu, że na stronie zainstalowana jest również narzędzie Callback, klienci trafiający na stronę po kliknięciu w reklamę, mogą natychmiast skontaktować się, by uzyskać odpowiedź na nurtujące ich pytania lub szczegółowe informacje na temat oferty. Wpływa to korzystnie na konwersje i sprawia, że kampanie przynoszą jeszcze lepsze efekty sprzedażowe.

Więcej o tym jak przygotowana przez nas strona Romgaz wspiera sprzedaż, przeczytasz w tym CASE STUDY.

Uzyskane rezultaty

Tylko w ciągu dwóch miesięcy na początku 2024 roku, uzyskaliśmy niemal 700 000 wyświetleń

Przełożyły się one na ponad 1319 konwersji, takich jak: kliknięcie w jeden z przycisków wtyczki Callback (“telefon” / “zamów połączenie” / “wyślij wiadomość”), przesłanie formularza kontaktowego, połączenie bezpośrednio z reklamy czy interakcje z wizytówką Google (np.: wytyczenie trasy dojazdu). Koszt konwersji w najlepszej kampanii zamykał się w zaledwie 66 groszach, a wyświetlenie kosztowało tylko 6 groszy. Średni koszt kliknięć dla wszystkich kampanii wyniósł zaledwie 28 groszy.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Dział handlowy firmy Romgaz każdego dnia otrzymuje telefony oraz wiadomości od osób zainteresowanych ofertą, którą zauważyli dzięki reklamom Google Ads.

Skuteczność naszych kampanii przełożyła się na znaczny wzrost liczby konwersji, co bezpośrednio wpłynęło na zwiększenie sprzedaży instalacji gazowych. Nieustannie monitorujemy wyniki naszych działań, dostosowując kampanie do aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów Romgaz, co pozwala nam na ciągłe doskonalenie efektywności i osiąganie coraz lepszych wyników. Klient jest zadowolony z naszych usług na każdym polu i nieustannie inwestuje w kolejne działania. Nasza współpraca nie ogranicza się jedynie do kampanii reklamowych, ale obejmuje również kompleksową obsługę marketingową, która przyczynia się do budowania rozpoznawalności marki Romgaz. Regularnie aktualizujemy i optymalizujemy strategie marketingowe, co pozwala na utrzymanie wysokiej skuteczności i adaptację do zmieniających się warunków rynkowych. Dzięki naszej współpracy, firma Romgaz może cieszyć się stabilnym wzrostem liczby klientów oraz umocnieniem swojej pozycji na rynku.

Co właściciel Romgazu mówi o współpracy z Gregor Media? Posłuchaj.



Pomożemy Ci zoptymalizować Twoje kampanie Google Ads dla lepszych wyników!

Kampanie reklamowe w Google to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej, który może znacząco wpłynąć na zwiększenie ruchu na stronie i realizację celów Twojej firmy. Odpowiednia optymalizacja, precyzyjne dobieranie słów kluczowych oraz regularne monitorowanie wyników to fundamenty udanej kampanii. Jeśli Twoje obecne kampanie nie generują oczekiwanych rezultatów lub chcesz zwiększyć ich efektywność, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci je zoptymalizować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał reklam Google Ads i osiągnąć lepsze wyniki!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098