Marka osobista i kanał YouTube dla klienta z branży energii

Klient:

Propan Guru

Zakres działań:

Kanał YouTube

Nagrywanie kanału na YouTube

Kim jest Klient?

Od kilku lat współpracujemy z firmą Romgaz – sprzedawcą gazu płynnego i paliw z północnej części Polski.

Komunikacja i wizerunek, który tworzymy dla marki w Internecie są chwalone przez ekspertów i stawiany za wzór w ogólnopolskich mediach branżowych. Z przyjemnością podjęliśmy się kolejnego wyzwania - stworzenia marki osobistej eksperta i kanału na YouTube, który edukowałby i niejako przy okazji sprzedawał. Jakie efekty osiągnęliśmy?

Cele Klienta

Jeden ze współwłaścicieli firmy – Tomasz Szultka – postanowił przenieść marketing na kolejny poziom i zbudować własną markę ekspercką wraz z edukacyjnym kanałem YouTube.

Tak powstał videoblog „Lekcje Propan Guru” – jedyne takie miejsce o LPG w Europie. Już na początku swojej drogi ta inicjatywa zwiększyła sprzedaż instalacji w Romgaz i pozwoliła pozyskać nowych klientów.

Zaproponowane rozwiązania

Propan Guru: Od pomysłu do wprowadzenia

Od nazwy, brandingu, przez scenariusze, nagrania, komunikację w mediach społecznościowych, zajęliśmy się stworzeniem i popularyzacją marki Propan Guru. W międzyczasie powstała strona internetowa, wraz z kalkulatorami opartymi na automatycznej aktualizacji danych z giełdowymi cenami gazu, a także newsletterem i wysyłanym poprzez niego e-bookiem. Dodatkowo, już po uruchomieniu kanału, Tomasz Szultka został zaproszony do udzielenia wywiadów, otrzymując od nas wsparcie PRowe. A to nie wszystko!

Zespół Gregor Media, z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz sztucznej inteligencji, wykreował:

Copywriterka i AI:
Nazwę, Scenariusze, Komunikację w SM, E-book oraz Treści WWW

Specjalista videomarketingu:
Nagrania video, Montaż, Rolki do SM, Komunikacja i obsługa YT

Grafik:
Branding, Grafiki YT i SM, Projekt E-booka, Projekt strony www i kalkulatorów

Uzyskane rezultaty

Jak statystyki oglądalności przenoszą się na wyniki finansowe?

Co mówią liczby?

Wzrost sprzedaży instalacji

Wysokiej jakości materiały oraz ogrom wiedzy przekazywanej przez naszego klienta, a także unikatowość kanału i pełen profesjonalizm w kreowaniu marki własnej sprawiły, że niemal od samego początku widzowie proszą o przesłanie ofert na realizacje instalacji, zadają pytania i umawiają się na konsultacje. Wysiłek włożony w realizację pomysłu szybko się zwrócił, a Tomek Szultka wyrasta na jednego z czołowych polskich ekspertów w dziedzinie energii.

Myślisz o tym, aby otworzyć swój kanał na YouTube? Chcesz wycisnąć jak cytrynę możliwości, które daje videomarketing? Napisz lub zadzwoń do nas i dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić!

Podczas kreowania materiałów dla kanału Lekcje Propan Guru od początku wykorzystujemy sztuczną inteligencję. Czasem służy ona do odbijania pomysłów i poszukiwania inspiracji. W przypadku grafik pomaga tworzyć jeszcze ciekawsze kreacje. Jednak zupełnie wyjątkową umiejętnością, którą wspieramy się w przypadku tej marki, jest projektowanie videocontentu w różnych językach obcych za pomocą technologii deepfake. Wykorzystując posiadane próbki głosu i nagrań naszego klienta, nagywamy filmy, na których mówi po włosku czy angielsku, bez jego udziału. Tak powstały, wyglądający realistycznie content, dzięki Facebook Ads kierujemy precyzyjnie do ekspertów branżowych za granicą.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Co Propan Guru mówi o realizacji swojego pomysłu w Gregor Media? Posłuchaj.

Umów się na bezpłatną konsulatcję

Mężczyzna w białej koszulce polo skierowanej obiema rękami w górę.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii i egzekucji.

Umów się już teraz!

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098