Klient prowadził wcześniej działania w tym serwisie, jednak były one niesystematyczne oraz brakowało w nich spójności oraz wyróżnika. Postanowiliśmy więc tchnąć w fanpage Romgaz nowe życie, poprzez zaproponowanie komunikacji, w której podstawą jest poczucie humoru - istotny element osobowości marki. Równie ważne w przekazie stało się także stawianie na wartości rodzinne i bliskie relacje, zarówno z klientami, jak i kontrahentami.
Za treści publikowane na Facebooku odpowiedzialny jest duet złożony z copywriterki i grafika. Dbają oni o swobodną i przyjemną w odbiorze komunikację przez tekst i obraz. Obok przyciągających i wzbudzających reakcje wpisów, równie istotna jest spójna szata graficzna postów, rolek, filmów i animacji, a także różnorodność w poruszanej tematyce.
Chociaż harmonogram postów przygotowywany jest z wyprzedzeniem – tak, aby zadbać o wartościowe treści merytoryczne – na bieżąco reagujemy na to, co dzieje się w firmie oraz na to, o czym obecnie się mówi, wykorzystując okazję do publikacji treści Real Time Marketing. W ten sposób przez fanpage dostarczamy klientom Romgaz nie tylko informacje o aktualnych ofertach i promocjach, ale też stanowi on istotne źródło wiedzy dla osób poszukujących newsów z branży.