Nasz klient prowadzi firmę, która od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą gazu grzewczego i paliw.
Zaczynając od dystrybucji butli z gazem na przełomie wieków, obecnie zajmuje się również budową instalacji zasilanych LPG dla domów, firm, hoteli, restauracji i znanych sieci supermarketów oraz hurtowymi dostawami paliw. Dodatkowo rozbudował własną sieć stacji paliw i konkuruje z największymi korporacjami na rynku.
Jego odbiorcy to zarówno sektor B2B, jak i B2C. Posiada kilka odnóg działalności, z których każda jest równorzędnie istotna.
Cele Klienta
Klient od kilku lat współpracuje z Gregor Media na różnych polach.
Od obsługi eventów, przez stronę internetową i kampanie Google, aż po 2 kanały na YouTube, w tym jeden z pewnością wyjątkowy w skali Europy - wszystkie działania realizowane są tak, by budować spójny wizerunek marki.
Od samego początku zajmujemy się także prowadzeniem fanpage’a na Facebooku, który obecnie obserwuje ponad 2100 osób. Cele klienta na tym polu to:
Zbudowanie relacji z klientami, poprzez poczucie humoru i przyjemne w odbiorze, a równocześnie wartościowe treści,
Szerokie zasięgi, umożliwiające pokazanie spektrum usług na określonym obszarze geograficznym,
Edukowanie w zakresie gazu i korzyści z ogrzewania domu propanem.
Obok przyciągającego i wzbudzającego reakcje tekstu, równie istotna była spójna szata graficzna postów, rolek, filmów i animacji, a także różnorodność w poruszanej tematyce.
Zaproponowane rozwiązania
W codziennej komunikacji przez fanpage, którą zajmują się duet: copywriterka i grafik Gregor Media
Najistotniejsza jest swobodna i przyjemna w odbiorze komunikacja przez tekst i obraz. Podstawą jest bez wątpienia poczucie humoru, które jest istotnym elementem osobowości marki, stawianie na wartości rodzinne i bliskie relacje zarówno z klientami, jak i kontrahentami. Niemal każdy post organicznie dociera do prawie połowy z ponad 2100 obserwatorów, co obecnie jest dużym sukcesem.
Chociaż harmonogram postów przygotowywany jest z wyprzedzeniem – tak, aby zadbać o wartościowe treści merytoryczne – na bieżąco reagujemy na to, co dzieje się w firmie oraz na to, o czym obecnie się mówi. Szybko postujemy więc, gdy np.: na stacjach pojawiają się promocje czy pojawia się okazja do treści Real Time Marketing.
Uzyskane rezultaty
Przykład codziennej komunikacji
Efekty kampanii reklamowych
Dużą rolę w sukcesie komunikacyjnym – oprócz ciekawych treści, konkursów, zachęcania do wchodzenia w interakcje – grają precyzyjnie ustawiane kampanie reklamowe. To one odpowiadają za ponad milionowe zasięgi, które osiągnęliśmy dla naszego klienta w ciągu okresu, w którym zajmujemy się prowadzeniem fanpage’a.
Recenzje branży
Klient co jakiś czas donosi nam, że jego fanpage i sposób, w jaki buduje wizerunek w mediach społecznościowych jest przykładem dla innych firm z branży paliw i gazu. Wyróżniająca się na tle nie tylko rodzinnych przedsiębiorstw, ale też największych monopolistów zabawna, edukująca i spójna komunikacja, jest doceniana także przez organizacje zrzeszające sprzedawców energii i paliw w Polsce.
Przykłady animacji
Prowadzisz firmę w równie „trudnej” w przekazie branży? Podejmiemy wyzwanie i sprawimy, że będzie o Tobie głośno! Napisz lub zadzwoń i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu.