Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.
Strona internetowa jest fundamentem budowania widoczności i rozpoznawalności firmy w Internecie. Badania polskiego rynku pokazują, że ponad 70% małych i średnich działalności gospodarczych posiada własną witrynę w sieci. Jednak samo stworzenie strony www wymaga odpowiedniej wiedzy, umiejętności oraz rozeznania w środowisku sieciowym. Jak zacząć robić stronę internetową? Jak zrobić stronę internetową, która przełoży się na zwiększenie obrotów firmy? Zapraszamy do artykułu, który wprowadzi cię w tajniki webmasteringu.
Sposób oraz forma utworzenia strony internetowej powinna być uzależniona od naszych możliwości. Jeśli dysponujemy odpowiednią ilością czasu i umiejętnością tworzenia witryn internetowych wówczas możemy pokusić się o działanie na własną rękę. Praktyka pokazuje jednak, że takie działanie często opatrzone jest masą błędów technicznych oraz funkcjonalnych. Natomiast wizualne generatory stron wiążą się z koniecznością dokonywania cyklicznych płatności, które w długoterminowej perspektywie są kompletnie nieopłacalne.
Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnego podmiotu, który doskonale wie, jak stworzyć stronę internetową zgodną ze współczesnymi standardami. Pozostaje kwestia wyboru pomiędzy profesjonalną agencją a freelancerem, dla których tworzenie stron www jest codziennością.
Zamiast zastanawiać się nad tym, jak zacząć robić stronę internetową, możesz podpisać umowę z agencją. To rozwiązanie niesie za sobą masę korzyści. Agencje posiadają bogate portfolio, które prezentuje ich możliwości. Dzięki temu zyskujesz pewność, że nie kupisz przysłowiowego kota w worku. Co więcej, każda profesjonalna agencja reklamowa posiada kilku(nasto)osobowe zespoły. Dzięki temu, za warstwę graficzną odpowiadają wyspecjalizowani graficy, natomiast za kwestie czysto techniczne – webmasterzy. Takie podejście zapewnia wysoką jakość świadczonych usług.
Kolejną zaletą współpracy z agencją jest możliwość skorzystania z ich wiedzy i doświadczeń. Jeżeli nie wiesz, jak zrobić stronę internetową, by przyciągała ona klientów, to możesz liczyć na fachową pomoc i porady specjalistów. Każdej agencji zależy na dobrych opiniach i terminowym wywiązywaniu się z umowy, czego niestety nie można powiedzieć o freelancerach. Niektóre agencje oferują także dodatkowe usługi, takie jak pozycjonowanie lokalne Chojnice. Tym samym strona już od samych podstaw jest tworzona z myślą o osiągnieciu wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Współpraca z profesjonalistami zaoszczędzi Ci dodatkowych dywagacji nad tym, jak zacząć robić stronę internetową.
Internet wypełniony jest ofertami freelancerów, którzy proponują utworzenie strony internetowej w niskiej cenie. Niestety niska cena bardzo często oznacza bardzo niską jakość i bazowanie na powielonym schemacie skopiowanym z innych stron. Niektórzy freelancerzy żerują na osobach i firmach, które nie wiedzą, jak stworzyć stronę internetową. Przez to pozwalają sobie na półśrodki, kopiowanie treści utworzonych przez inne firmy, czy chociażby błędy natury technicznej. Jeżeli zależy ci na dobrym imieniu twojej firmy, to nie możesz sobie na to pozwolić. Pozwolić możesz sobie natomiast na kampanie reklamowe Chojnice, czyli skuteczną formę reklamy w sieci.
Nie można uznać, że każdy freelancer jest oszustem i naciągaczem. Wśród freelancerów znajdują się profesjonalni webmasterzy, którym zwyczajnie odpowiada praca na własną rękę. By zweryfikować freelancera powinieneś:
Jeżeli cenisz sobie własny czas oraz nerwy wówczas powinieneś postawić na współpracę z profesjonalną agencją. Możesz być bowiem liczyć na profesjonalne podejście i terminową realizację zlecenia. Jeśli jednak skłaniasz się ku freelancerowi – bazuj na poleceniu zaufanej osoby, która skorzystała już z jego usług.
Zajrzyj na bloga i znajdź przygotowane przez naszych ekspertów odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania, dotyczące reklam!
Umów się na bezpłatną konsultację!
Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!
Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098