Organizuje eventy, wycieczki, wystawy i projekty miejskie. Jego działalność skierowana jest do turystów z Polski i zagranicy oraz do samych szczecinian.
Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii i egzekucji.
Klient:
Visit Szczecin
Zakres działań:
Strona internetowa
Organizuje eventy, wycieczki, wystawy i projekty miejskie. Jego działalność skierowana jest do turystów z Polski i zagranicy oraz do samych szczecinian.
Zależało mu na tym, aby w prosty sposób polski i zagraniczny odbiorca mógł dowiedzieć się o tym, co zobaczyć, co zwiedzić i w czym wziąć udział, gdy przybędzie do miasta.
Kluczowe wymagania obejmowały: kalendarz wycieczek, wielojęzyczność oraz responsywność strony. Kalendarz wycieczek miał umożliwić łatwe planowanie i rezerwację uczestnictwa w wydarzeniach, a wielojęzyczność ułatwiać dostępność serwisu dla międzynarodowej publiczności. Responsywność to z kolei dostępność i przyjazny interfejs dla użytkowników, korzystających z różnych urządzeń.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie intuicyjnej, łatwej w obsłudze i estetycznej strony internetowej, która skutecznie przyciągnie zarówno mieszkańców Szczecina, jak i turystów zainteresowanych eksploracją miasta i okolic. Zaproponowaliśmy stworzenie portalu, opartego o system zarządzania treścią (CMS) WordPress, który umożliwi klientowi łatwą i samodzielną aktualizację treści oraz wpisów w kalendarzu wydarzeń. Dodatkowo, zdecydowaliśmy się na implementację własnego kodu, aby dostosować funkcjonalności strony do specyficznych potrzeb projektu, takich jak zaawansowany system wyszukiwania z wykorzystaniem technologii AJAX, co zapewnia szybkie i wygodne przeglądanie dostępnych wycieczek i wydarzeń bez konieczności przeładowywania strony.
Wdrożenie projektu obejmowało kilka etapów: od projektowania interfejsu użytkownika, poprzez implementację funkcjonalności i testowanie, aż po ostateczne uruchomienie strony. Prace programistyczne skupiały się na zapewnieniu responsywności oraz wielojęzykowości serwisu. Klient był regularnie informowany o postępach i miał możliwość testowania funkcjonalności w miarę ich wdrażania. Po uruchomieniu strony przeprowadziliśmy również szkolenie dla zespołu klienta, który od tej pory mógł samodzielnie zarządzać treścią i kalendarzem wydarzeń.
Klient bardzo pozytywnie ocenił naszą współpracę, szczególnie podkreślając szybkość wprowadzania poprawek. W tym przypadku był to zaledwie 1 dzień w porównaniu do tygodni oczekiwania w przypadku agencji, z którą wcześniej współpracował. Ta szybka reakcja i efektywność działania zaowocowały budowaniem pozytywnych relacji i zaufania.
Marzysz o własnej stronie internetowej, a długie terminy u innych utrudniają Ci prowadzenie biznesu? Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną wycenę oraz dowiedz się, ile zajmie wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dla Twojej firmy!
Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.
Umów się już teraz!Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098