Kampanie Google Ads dla stałego klienta z branży gazu i paliw

Klient:

Romgaz

Zakres działań:

Google Ads

Dłoń z czerwonymi paznokciami trzymająca odblaskową kulę przedstawiającą odwrócony obraz kompleksu budynków przemysłowych ze znakiem.

Kim jest Klient?

Naszym klientem jest współwłaściciel lokalnej firmy, która od ponad 30 lat zajmuje się sprzedażą gazu i paliw na północy Polski.

Swoje usługi i produkty marka sprzedaje w sektorach B2C i B2B. Posiada również sieć stacji paliw. Klient współpracuje z nami na wielu polach: od prowadzenia aż 2 kanałów na YouTube, przez profile w mediach społecznościowych, aż po bieżącą usługę marketingową, w tym prowadzenie kampanii Google Ads.

Cele Klienta

Klientowi zależy na tym, aby zwiększać sprzedaż instalacji gazowych zarówno wśród odbiorców prywatnych, jak i przedsiębiorstw.

Chce, aby dopracowana przez nas strona internetowa oraz oferty w formie landing page trafiały do jego kontrahentów, szukających rozwiązań grzewczych w Google. Wie, że dobrze przemyślane i zmieniane pod bieżącą sytuację kampanie reklamowe mogą być prowadzone przez wiele lat - i nadal pozytywnie wpływać na konwersję, a co za tym idzie – na wzrost sprzedaży.

Stacja benzynowa pod ciemnym, pochmurnym niebem o zachodzie słońca. Słońce jest już blisko horyzontu, rzucając pomarańczowy blask. Stacja benzynowa ma niebieski baldachim z widocznymi pojazdami i oznakowaniem.

Zaproponowane rozwiązania

Znając dokładnie – dzięki działaniom na innych polach – bieżące potrzeby oraz persony, mogliśmy przystąpić do pracy.

Klienta interesowały kampanie kreowane pod B2C na leady i kampania na YouTube, aby zwiększyć rozpoznawalność marki. Przygotowaliśmy także banery - graficzne formaty, które przyciągały uwagę odbiorców. Ustawiliśmy kilka wersji reklam na niewielkie kwoty, precyzyjnie dobierając słowa kluczowe oraz cele. W trakcie kampanii obserwowaliśmy wyniki i modyfikowaliśmy szczegóły tak, aby wyniki były jak najkorzystniejsze.

Uzyskane rezultaty

Tylko w ciągu dwóch miesięcy na początku 2024 roku, uzyskaliśmy niemal 700 000 wyświetleń

Przełożyły się one na ponad 1319 konwersji, tj.: kliknięcie - telefon / zamów połączenie / mail, przesłany formularz, połączenia bezpośrednio z reklam, interakcje z wizytówką Google (np.: trasa dojazdu). Koszt konwersji w najlepszej kampanii zamykał się w zaledwie 66 groszach, a wyświetlenie kosztowało tylko 6 groszy. Średni koszt konwersji dla wszystkich kampanii wyniósł zaledwie 28 groszy.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Klient jest zadowolony z naszych usług na każdym polu i nieustannie inwestuje w kolejne działania.

Dział handlowy firmy każdego dnia otrzymuje telefony oraz wiadomości od osób zainteresowanych ofertą, którą zauważyli dzięki reklamom Google Ads.

Co właściciel Romgazu mówi o współpracy z Gregor Media? Posłuchaj.

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098