Prowadzi lokalnie własny prywatny gabinet, w którym oferuje leczenie kobiet, profilaktykę zdrowotną, prowadzenie ciąży i usługi z zakresu medycyny estetycznej.
Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.
Klient:
Lekarka-ginekolożka
Zakres działań:
Social Media
Prowadzi lokalnie własny prywatny gabinet, w którym oferuje leczenie kobiet, profilaktykę zdrowotną, prowadzenie ciąży i usługi z zakresu medycyny estetycznej.
Nie posiada strony internetowej. Jej celem było budowanie relacji i wizerunku ekspertki poprzez fanpage na Facebooku oraz dotarcie do kobiet, które nie wiedzą jeszcze o jej gabinecie.
Przepisy prawa związane z zakazem reklam w branży medycznej.
Delikatna tematyka, często tematy tabu.
Tajemnica lekarska i troska o jej przypadkowe naruszenie.
Obwarowania samego portalu Facebook dotyczące seksualności człowieka.
Znając te trudności, zaproponowaliśmy stworzenie fanpage’a, w którym posty miały dotyczyć uświadamiania kobiet w kontekście profilaktyki zdrowotnej i ochrony zdrowia. Stworzyliśmy layout grafik, opartych o subtelne tylko nawiązanie do wizyt ginekologicznych, wywołujące konkretne skojarzenia wśród kobiet.
W 100% samodzielnie tworzymy treści – zarówno teksty postów, jak i grafiki oraz ustalamy bieżące pomysły na komunikację. Przyjęliśmy strategię budowania relacji i edukowania odbiorców - klientki same chętnie polecają sobie nawzajem treści merytoryczne.
Posiadając wyłącznie fanpage na Facebooku dociera do potencjalnych pacjentek – młodych kobiet, które szukają rozwiązań dla różnych kwestii zdrowotnych.
Niezobowiązująca konsultacja marketingowa.
Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.
Umów się na darmową konsultacjeProjekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098