Czy raportować wzrosty da się latami? - Historia współpracy, która trwa już 4 lata!

Klient:

Romgaz

Zakres działań:

SEO

Kim jest Klient?

Nasz klient to rodzinna firma z branży paliw i gazu.

Na lokalnym rynku działa już ponad 30 lat – ewoluując z dostawcy butli w markę świadczącą kompleksowe usługi. Obok butli do domów i firm, obecnie realizuje małe i duże inwestycje w instalacje LPG dla biznesu, rolników i osób prywatnych, ma sieć stacji paliw pod własnym brandem czy dostarcza hurtowo paliwa dla największych lokalnych przedsiębiorstw.
Tomek – właściciel – niezwykle otwarta na zmiany osoba, która chętnie uczestniczy w każdym procesie kampanii związanej z własnym serwisem - nie tylko zyskał miano „Propan Guru”, ale także jest bardzo pozytywną osobą. Jego otwartość na kreatywność naszej agencji w prowadzeniu kampanii przekłada się na dobre efekty współpracy.

Cele Klienta

W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja o uwagę użytkowników jest zacięta, każda marka dąży do wyróżnienia się w internecie. Nasz klient postawił przed sobą ambitny cel: nie tylko zwiększyć swoją widoczność w sieci, ale także podnieść poziom rozpoznawalności swojej marki wśród potencjalnych klientów. Poniżej przyjrzymy się działaniom, które pomogły osiągnąć te kluczowe cele, przekształcając obecność klienta w internecie i otwierając nowe możliwości dla jego biznesu.

Niebieska cysterna zaparkowana w pobliżu białego zbiornika propanu z małą zadaszoną częścią wypoczynkową w tle.

Zaproponowane rozwiązania

Tworzenie Fundamentu

W ścisłej współpracy z naszym klientem udało nam się zdefiniować zestaw słów kluczowych, które staną się fundamentem naszej strategii pozycjonowania w internecie.

Dopasowanie dla Maksymalnej Skuteczności

Dzięki wspólnym wysiłkom i dogłębnej analizie potrzeb oraz celów biznesowych naszego klienta, wyselekcjonowaliśmy te frazy, które najlepiej odzwierciedlają oferowane usługi i produkty, a także odpowiadają na zapytania potencjalnych klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie przyciągnąć do niego nowych, zainteresowanych użytkowników

Uzyskane rezultaty

Wyniki Mówią Same za Siebie

Już kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się ponad 3-krotnymi wzrostami widoczności i jeszcze większymi wzrostami, jeśli chodzi o odwiedziny strony, a przy tym - co niezwykle istotne, także wzrostem współczynnika CTR, co nie jest takie oczywiste w przypadku tak gwałtownego zwiększenia widoczności.

Agencje marketingowe często napotykają trudności w mierzeniu efektów swoich działań, zwłaszcza gdy porównują wyniki rok do roku. W przypadku długotrwałej współpracy, gdzie początkowe wzrosty bywają imponujące, w kolejnych latach często obserwuje się ich spadek. Jednak współpraca z Romgaz stanowi wyjątek od tej reguły. Już kolejny rok z rzędu odnotowujemy wzrosty przekraczające 250%! Tym razem, porównując ostatni kwartał do tego samego okresu w roku ubiegłym, widoczność serwisu wzrosła o 264% - z około 269 000 wyświetleń do niemal 981 000, osiągając blisko 1 milion wyświetleń w zaledwie trzy miesiące. To osiągnięcie jest tym bardziej imponujące, biorąc pod uwagę, że działamy w branży, która na polskim rynku uchodzi za dość niszową. Jak możemy zauważyć na powyższym wykresie, w tym samym okresie liczba kliknięć na stronę wzrosła o około 340% – z poziomu około 7 810 wyświetleń do około 34 300 wyświetleń w ciągu kwartału! Pomimo że nasze działania pozycjonowania koncentrują się głównie na rynku lokalnym i wybranych województwach w Polsce, wzrost widoczności i rozpoznawalności marki Romgaz często skutkuje otrzymywaniem zapytań z południa Polski, a nawet z najbardziej odległych zakątków kraju.

A jak wyglądała sytuacja wcześniej?

Przyjrzyjmy się wykresowi, który przedstawia wzrost ruchu organicznego na stronie Romgaz przez ostatnie niemal 4 lata. Zaczynaliśmy od około 230 odwiedzin dziennie. Obecnie osiągamy imponującą liczbę 6 666 użytkowników odwiedzających dziennie dzięki ruchowi organicznemu!


No dobrze, ale co ze słowami kluczowymi? Czy przepisem na sukces są tylko podstrony lokalnie? Oczywiście, że nie… co można zaobserwować po wzroście jaki ma miejsce w przypadku organicznych słów kluczowych na pozycjach 1-3:

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Wiedza i Wsparcie

Przepisem na sukces okazała się nie tylko strategia oparta o działania lokalne, ale także chęć niesienia pomocy wszystkim użytkownikom zmotoryzowanym w Polsce, którzy każdego dnia muszą tankować swoje pojazdy na stacjach benzynowych. Jak i również chęć pomocy osobom, które zastanawiają się jaki rodzaj ogrzewania wybrać do swojego domu, mieszkania, czy firmy. Stąd też w trakcie naszych działań staramy się dostarczać jak najbardziej wartościowej wiedzy poradnikowej, a nasz PropanGuru wkroczył w świat przestrzeni internetowej tworząc swój własny kanał na YouTube.

Umów się na bezpłatną konsulatcję

Uśmiechnięty mężczyzna z brodą, ubrany w ciemną bluzę z kapturem, gestykulujący z wyciągniętymi rękami, jakby coś prezentował lub wyjaśniał.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się już teraz!

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098