Liczymy na TikToka - biuro rachunkowe w materiałach video

Klient:

Biuro Income

Zakres działań:

TikTok

Osoba trzyma telefon z logo TikTok, przedstawiającym strategię marketingową.

Rachunkowość dla młodych biznesmenów

Nasz klient to nowoczesne biuro rachunkowe, prowadzone przez ambitną przedsiębiorczynię. Działa na dynamicznym rynku, pełnym podobnych firm, gdzie wyróżnienie się jest kluczem do sukcesu.

Właścicielka biura stawia na specjalizację w obsłudze B2B, ponieważ to najbardziej dochodowy segment jej działalności. Ma również świadomość, że młodzi przedsiębiorcy często szukają nowoczesnych rozwiązań i podejścia, które łączy profesjonalizm z przystępną komunikacją. To właśnie tych klientów chciała przyciągnąć, aby rozwinąć swoją działalność i zwiększyć liczbę stałych kontraktów.

Merytoryka w świecie rozrywki

Po analizie rynku i potrzeb klientki, zaproponowaliśmy nietypowy, ale strategiczny kanał komunikacji: TikTok.

Na pierwszy rzut oka, platforma ta może kojarzyć się głównie z treściami rozrywkowymi, jednak jej potencjał sięga znacznie dalej. Naszym zadaniem było pokazanie, że TikTok to nie tylko tańce i zabawne filmiki, ale także potężne narzędzie do budowania wizerunku i bezpośredniego dotarcia również do młodych przedsiębiorców.

Podczas spotkania z klientką omówiliśmy dobre i złe praktyki, przedstawiając przykłady firm, które skutecznie wykorzystują tę platformę do merytorycznej edukacji swoich odbiorców. Klientka, choć początkowo sceptyczna, zobaczyła w tej strategii szansę na wyróżnienie się i dotarcie do grupy docelowej w sposób, który jest nowoczesny, ale jednocześnie profesjonalny.

Wspólnie stworzyliśmy listę pomysłów na filmy, opartych o edukację z obszaru rachunkowości i finansów. Na bazie tych koncepcji oraz eksperckiej wiedzy klientki ułożyliśmy scenariusze i zaproponowaliśmy dwie drogi współpracy – samodzielnie nagrywane filmy mogły być wysyłane do nas do montażu lub od początku do końca tworzyć je mógł nasz zespół. Właścicielka biura zdecydowała się na pakiet współpracy, w którym na nas spoczął cały proces produkcji – od koncepcji, przez nagrania, aż po montaż i publikację.

Smartfon z logo Tiktok.

Jeden materiał - wiele zastosowań

Raz w miesiącu spotykamy się z klientką na sesję nagraniową, podczas której przez 4-6 godzin realizujemy serię filmów.

Taki tryb pracy pozwala na efektywne wykorzystanie czasu i stworzenie materiału, który może być regularnie publikowany przez cały miesiąc. Zajmujemy się pełną postprodukcją, czyli montażem, opracowaniem graficznym, dodaniem odpowiednich podkładów dźwiękowych oraz przygotowaniem opisów i hashtagów.

Gotowe filmy są przekazywane do akceptacji klientki, a następnie publikowane przez nas na TikToku.

Dodatkową korzyścią jest możliwość wykorzystania tych samych treści na innych platformach – Instagramie, Facebooku i YouTubie.

Jedna sesja nagraniowa umożliwia więc miesięczne działania w kilku mediach społecznościowych na raz, co jeszcze bardziej rozwija zasięg, bez konieczności zwiększania nakładu pracy, ani budżetu przeznaczonego na reklamę.

Zobacz video z współpracy z Klientką!

@biuroincome Cześć Wam! Jestem Kasia i prowadzę biuro rachunkowe Income! Na profilu znajdziecie sporo ciekawostek dlatego zachęcam do obserwacji :) #księgowa #księgowość #biurorachunkowe #chojnice #pomorskie ♬ Aesthetic - Tollan Kim

Nie przeliczyliśmy się!

Wyświetlenia na profilu TiktTok

1929 Wyświetleń profilu

171 Komentarzy

Po zaledwie dwóch miesiącach regularnych działań na TikToku, treści stworzone dla biura rachunkowego obejrzało ponad 243 tysięcy osób. Ten wynik przełożył się również na realne zaangażowanie – polubienia, komentarze i udostępnienia.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Czy TikTok to dobre miejsce dla profesjonalistów?

TikTok to nie tylko platforma dla osób poszukujących rozrywki. To także potężne narzędzie marketingowe dla firm, które chcą budować rozpoznawalność marki oraz angażować klientów w nowoczesny sposób. Prezentowanie się na TikToku pozwala na przyciągnięcie uwagi młodszego pokolenia, które szuka autentyczności i interakcji w swoich codziennych działaniach.

Dzięki TikTokowi Twoja firma może zbudować wizerunek eksperta, jednocześnie pokazując „ludzką twarz” marki. Regularne publikowanie angażujących i wartościowych treści może prowadzić do wzrostu liczby zapytań ofertowych, wzmacniania lojalności klientów oraz budowania trwałych relacji biznesowych. To wszystko sprawia, że TikTok jest idealnym narzędziem do rozwijania współczesnych strategii marketingowych.

Jeśli chcesz rozpocząć działania reklamowe w tej platformie, ale nie wiesz jak zacząć lub potrzebujesz wsparcia w produkcji materiałów video, nasz zespół chętnie Ci w tym pomoże!



Dzięki unikalnemu połączeniu wiedzy eksperckiej z nowoczesnym medium, biuro rachunkowe wyróżniło się na konkurencyjnym rynku, a klientka zaczęła otrzymywać więcej zapytań ofertowych. Pomimo tego, że nasza współpraca się już zakończyła, to stworzone w jej ramach filmy wciąż żyją i przyciągają kolejnych oglądających!

Zobacz co mówi o naszej współpracy!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098