Czy można promować specjalistyczną firmę na Tik-Toku bez tańczenia?

Klient:

Biuro Income

Zakres działań:

TikTok

Osoba trzyma telefon z logo TikTok, przedstawiającym strategię marketingową.

Kim jest Klient?

Do naszej agencji zgłosiło się biuro rachunkowe, którego właścicielka chciała pozyskać odbiorców z najbardziej dochodowego dla siebie obszaru: B2B.

Po krótkiej rozmowie, w której ustaliliśmy, że jedną z jej grup docelowych są młodzi przedsiębiorcy – jednak na rynku, na którym działa, istnieje wiele podobnych biur, a konkurencja jest ogromna.

Cele Klienta

Po spotkaniu zaproponowaliśmy zupełnie nowy kanały dotarcia do wspomnianej grupy: Tik-Tok.

Klientka początkowo była sceptycznie nastawiona do tego pomysłu, gdyż platformy te kojarzyły jej się z treściami rozrywkowymi, a nie merytorycznymi. Pokazując jednak dobre (i złe) praktyki z branży udowodniliśmy, że tym sposobem może wyróżnić się wśród swojej konkurencji, docierając bezpośrednio do młodych biznesmenów, zachowując profesjonalny wizerunek. Po wymianie informacji o firmie, stworzyliśmy listę pomysłów na filmy, opartych o wiedzę merytoryczną. Na ich bazie zredagowaliśmy scenariusze, przesłane przez klientkę oraz zaproponowaliśmy własne koncepcje. Zaproponowaliśmy dwie drogi współpracy – samodzielnie nagrywane filmy są wysyłane do nas do montażu lub tworzy je od początku do końca nasz zespół. Właścicielka biura wybrała tę drugą opcję.

Smartfon z logo Tiktok.

Zaproponowane rozwiązania

Pierwsze działania

Raz w miesiącu spotykamy się z klientką na około 4-6 godzin, nagrywając serię filmów. Następnie montujemy je, opracowujemy graficznie, dodajemy tło dźwiękowe i przekazujemy do akceptacji. Po wdrożeniu poprawek publikujemy je regularnie na Tik-Toku.

Przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowych

Tworzone na Tik-Toka treści możemy w przyszłości użyć również na Instagramie, w formacie Reels, a także repostować je na Youtubie i Facebooku. Jedna sesja nagraniowa umożliwia więc miesięczne funkcjonowanie na kilku platformach na raz.

Zobacz video z współpracy z Klientką!

@biuroincome Cześć Wam! Jestem Kasia i prowadzę biuro rachunkowe Income! Na profilu znajdziecie sporo ciekawostek dlatego zachęcam do obserwacji :) #księgowa #księgowość #biurorachunkowe #chojnice #pomorskie ♬ Aesthetic - Tollan Kim

Uzyskane rezultaty

Wyświetlenia na profilu TiktTok

1929 Wyświetleń profilu

171 Komentarzy

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Jak skuteczna potrafi być reklama na TikToku?

Po niecałych dwóch miesiącach współpracy, treści w mediach społecznościowych biura rachunkowego obejrzało około 350 tysięcy osób. Szybko przełożyło się to na pozyskanie pierwszych klientów oraz na wytworzenie pozytywnych skojarzeń z marką, wyróżniając ją na rynku.

Zobacz opinie naszej Klientki!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098