Czy innowacyjne usługi naprawdę potrzebują kampanii reklamowej?

Klient:

Kamil Mindykowski

Zakres działań:

Lead ads

Nowoczesne wnętrze siłowni z bieżniami, piłkami do ćwiczeń i sprzętem do ćwiczeń.

Kim jest Klient?

W biurze Gregor Media spotkaliśmy się z właścicielem butikowej siłowni.

Miał świetnie wyposażone miejsce, innowacyjną metodę trenowania, ale brakowało mu najważniejszego – ćwiczących. Zastanawialiśmy się wspólnie nad przyczynami – usługa była przecież zupełnie nietypowa na lokalnym rynku i realizowała obietnice. Okazało się, że jest o niej zbyt „cicho”, a wdrożone już narzędzia marketingowe są błędnie ustawione.

Cele Klienta

Po wykonaniu pełnego audytu, krok po kroku naprawialiśmy zastane niedociągnięcia.

Zainstalowaliśmy analitykę na stronie oraz uruchomiliśmy reklamę na pozyskiwanie kontaktów poprzez lead ads. Zaczęliśmy tworzyć komunikaty, podkreślające mocne strony i wyróżniki siłowni. Poddaliśmy dostępne już treści – stworzone przed współpracą z nami filmy reklamowe – „recyklingowi”, dając im drugie życie w mediach społecznościowych.

Tabliczka z napisem „szkolenie wywiadowcze” na ścianie agencji reklamowej.

Zaproponowane rozwiązania

Pierwsze działania

W ramach prowadzonych kampanii, obserwując codzienne wyniki z reklam, zmienialiśmy kreacje, by „nie zmęczyć” odbiorców pokazywaniem wciąż tych samych treści. Stworzyliśmy ciekawe grafiki, rotowaliśmy filmy i pisaliśmy coraz to nowe hasła w reakcji na bieżące spadki statystyk, by zachować wciąż wysokie zainteresowanie grupy docelowej. Korzystaliśmy z innowacyjnych narzędzi marketingowych, aby z czasem zwiększać skuteczność kreacji.

Przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowych

Jedną z podstaw marketingu jest skupienie się na wartościach, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że ich produkt jest tak oryginalny, że nie potrzebuje żadnej reklamy. Nic bardziej mylnego – nikt nie dowiedziałby się przecież o Apple czy Tesli, gdyby ich twórcy nie opowiadali o nich z zachwytem. Warto wziąć z nich przykład!

Uzyskane rezultaty

Jakie wyniki uzyskaliśmy?

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Co o współpracy mówi Klient?

Umów się na bezpłatną konsulatcję

Uśmiechnięty mężczyzna z brodą, ubrany w ciemną bluzę z kapturem, gestykulujący z wyciągniętymi rękami, jakby coś prezentował lub wyjaśniał.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się już teraz!

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098