Sushi Bar – jedzenie na dowóz

Klient:

Sushi Bar

Zakres działań:

Google Ads

Reklama w Google Ads

Kim jest Klient?

Sushi Bar dla którego realizowaliśmy kampanie reklamowe Google Ads posiada dwa lokale w niewielkich miastach (liczba mieszkańców nie przekracza 50 000).

Reklama restauracji w Google Ads to sprawdzony i skuteczny sposób na dotarcie do osób, które poszukują lokalu gastronomicznego w swojej okolicy. Prawidłowo skonfigurowana kampania Google Ads może przyczynić się do znacznego wzrostu liczby zamówień, ale także zwiększenia świadomości marki.

Cele Klienta

Celem naszych działań było m.in:

Dotarcie do jak największej liczby osób znajdujących się w okolicy lokali, wzrost liczby zamówień. Kampania Google Ads to tylko jedno z wielu działań, które podjęliśmy podczas współpracy z Sushi Barem.

Skuteczna reklama w Google Ads

Zaproponowane rozwiązania

Pierwsze działania

Każdy projekt rozpoczynamy od rozmowy z klientem na temat jego branży, jej specyfiki oraz celów kampanii. To bardzo ważny etap, którego nie warto pomijać. Dzięki niemu jesteśmy w stanie spojrzeć na biznes z każdej perspektywy - nie tylko potencjalnych klientów czy agencji realizującej kolejny projekt, ale także właściciela. Drugim ważnym etapem przygotowania do kampanii Google Ads jest analiza konkurencji. Dzięki niej możemy zweryfikować słabe i mocne strony konkurencyjnych firm. To sprawdzone źródło informacji, które pozwala nam uniknąć błędów popełnianych przez konkurencję, ale także wyróżnić się na jej tle

Przygotowanie do kampanii Google Ads dla Sushi Baru

Przed rozpoczęciem kampanii Google Ads zweryfikowaliśmy również działania reklamowe, które były prowadzone dla Sushi Baru w poprzednich miesiącach. Dzięki temu wyciągnęliśmy cenne wnioski nad jakimi elementami warto się skupić. Na ostatnim etapie przygotowawczym skonfigurowaliśmy konto Google Ads oraz wdrożyliśmy niezbędne narzędzia analityczne na stronę internetową. Prawidłowo wdrożona analityka to klucz do skutecznych działań reklamowych - bez niej nie bylibyśmy w stanie zweryfikować wyników kampanii.

Uzyskane rezultaty

Wyniki kampanii Google Ads dla Sushi Baru

26 127 interakcji

48 131 zł przychodu

Dla Sushi Baru przeprowadziliśmy w okresie 10 miesięcy następujące kampanie:

Kampanie w sieci wyszukiwania na słowa kluczowe związane z sushi i skierowane na miasta, gdzie znajdują się lokale. Uzupełniliśmy również działania o dynamiczną grupę reklamową w celu wyczerpania szczegółowych zapytań przy niższych stawkach CPC (koszt za kliknięcie). Kampanie lokalne w Mapach Google.

Biorąc pod uwagę cele kampanii wyznaczone przez Sushi Bar, mierzyliśmy konwersje takie jak: przychody z zamówień, kliknięcie w numer telefonu, przejście do zakładki kontakt

Wygenerowaliśmy również szereg innych konwersji

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Współczynnik konwersji e-commerce był na wysokim poziomie tj. 8,49%.

Budżet dzienny na wszystkie kampanie został ustalony na poziomie: 51,60 zł.Według Google Analytics pozyskaliśmy 3 175 użytkowników na stronę, a kanał Google Ads wygenerował największą liczbę odwiedzin na stronie (36,80% całości ruchu). Średni czas trwania sesji (odwiedzin strony www) oscylował w granicach 2 minut 29 sekund.

Umów się na bezpłatną konsulatcję

Uśmiechnięty mężczyzna z brodą, ubrany w ciemną bluzę z kapturem, gestykulujący z wyciągniętymi rękami, jakby coś prezentował lub wyjaśniał.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się już teraz!

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098