Na początku zajęliśmy się stworzeniem i popularyzacją marki Propan Guru - od nazwy, brandingu, przez scenariusze, nagrania, aż po komunikację w mediach społecznościowych. W międzyczasie powstała strona internetowa, wraz z kalkulatorami opartymi na automatycznej aktualizacji danych z giełdowymi cenami gazu, a także newsletterem i wysyłanym przez niego e-bookiem.
Równolegle do kanału na YouTube rozpoczęliśmy również publikacje w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn.
Dbając o spójność wizerunku zadbaliśmy by branding marki osobistej obecny był zarówno na YouTube, jak i we współistniejących materiałach czy mediach społecznościowych.
Choć treści publikowane na kanale nie miały mieć charakteru sprzedażowego, zadbaliśmy również o to, by w materiałach subtelnie widoczna była obecność marki Romgaz, co przełożyło się w dużym stopniu na jej rozpoznawalność oraz spływające od widzów zapytania ofertowe.
Dodatkowo, już po uruchomieniu kanału, Tomasz Szultka został zaproszony do udzielenia wywiadów, otrzymując od nas wsparcie PRowe.