Kim jest Propan Guru?

Klient:

Propan Guru

Zakres działań:

Kanał YouTube

Nagrywanie kanału na YouTube

Kim jest Klient?

Od kilku lat współpracujemy z firmą Romgaz – sprzedawcą gazu płynnego i paliw.

Komunikacja i wizerunek, który tworzymy dla marki w Internecie są chwalone przez ekspertów i stawiane za wzór w ogólnopolskich mediach branżowych. Z przyjemnością podjęliśmy się więc kolejnego wyzwania - stworzenia marki osobistej eksperta i kanału na YouTube, który edukuje i niejako przy okazji - sprzedaje. Jakie efekty osiągnęliśmy?

Ekspercka marka osobista

Jeden ze współwłaścicieli firmy – Tomasz Szultka – postanowił przenieść marketing na kolejny poziom i zbudować własną markę ekspercką wraz z edukacyjnym kanałem na YouTube.

Tak zrodził się pomysł na videoblog „Lekcje Propan Guru” – jedyny taki (nie tylko w Polsce, ale w całej Europie) kanał o tematyce LPG, który dzięki swoim merytorycznym treściom przyciąga spragnionych wiedzy i informacji widzów.

Baner kanału YouTube „Lekcje Propan Guru” przedstawiający mężczyznę, ikony mediów społecznościowych i informacje o zaplanowanym programie w języku polskim, z paskiem wyszukiwania u góry.

Nasz pomysł na sukces

Propan Guru: Od pomysłu do wprowadzenia

Na początku zajęliśmy się stworzeniem i popularyzacją marki Propan Guru - od nazwy, brandingu, przez scenariusze, nagrania, aż po komunikację w mediach społecznościowych. W międzyczasie powstała strona internetowa, wraz z kalkulatorami opartymi na automatycznej aktualizacji danych z giełdowymi cenami gazu, a także newsletterem i wysyłanym przez niego e-bookiem.

Równolegle do kanału na YouTube rozpoczęliśmy również publikacje w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn.

Dbając o spójność wizerunku zadbaliśmy by branding marki osobistej obecny był zarówno na YouTube, jak i we współistniejących materiałach czy mediach społecznościowych. Choć treści publikowane na kanale nie miały mieć charakteru sprzedażowego, zadbaliśmy również o to, by w materiałach subtelnie widoczna była obecność marki Romgaz, co przełożyło się w dużym stopniu na jej rozpoznawalność oraz spływające od widzów zapytania ofertowe.

Dodatkowo, już po uruchomieniu kanału, Tomasz Szultka został zaproszony do udzielenia wywiadów, otrzymując od nas wsparcie PRowe.

Inteligentnie korzystamy ze sztucznej inteligencji

Podczas kreowania materiałów dla kanału Lekcje Propan Guru pomocna okazała się również sztuczna inteligencja, która pomgła nam w projektowaniu videocontentu w różnych językach obcych, za pomocą technologii deepfake. Wykorzystując posiadane próbki głosu i nagrań naszego Klienta, udało nam się stworzyć filmy, na których mówi po włosku czy angielsku, bez jego udziału. Tak powstał wyglądający realistycznie content, precyzyjnie kierowany dzięki Facebook Ads do ekspertów branżowych za granicą.

Strona internetowa

Uzyskane rezultaty

Jak statystyki oglądalności przenoszą się na wyniki finansowe?

Co mówią liczby?

Wzrost sprzedaży instalacji

Wysokiej jakości materiały oraz ogrom wiedzy przekazywanej przez naszego Klienta, a także unikatowość kanału i pełen profesjonalizm w kreowaniu marki własnej sprawiły, że wysiłek włożony w realizację pomysłu szybko się zwrócił. Niemal od samego początku widzowie proszą o przesłanie ofert na realizację instalacji, zadają pytania i umawiają się na konsultacje, a Tomek Szultka wyrasta na jednego z czołowych polskich ekspertów w dziedzinie energii.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Projekt stworzenia marki osobistej Tomasza Szultki i kanału YouTube "Lekcje Propan Guru" przyniósł znaczące rezultaty.

Wysoka jakość materiałów i profesjonalizm w kreowaniu marki sprawiły, że Tomasz Szultka stał się jednym z czołowych ekspertów w dziedzinie gazu i paliw w Polsce. Zastosowanie sztucznej inteligencji, w tym technologii deepfake do tworzenia wielojęzycznych treści, pozwoliło skutecznie dotrzeć również do międzynarodowego grona odbiorców.

W ramach projektu opracowaliśmy także spójny branding i strategię komunikacji, obejmującą stronę internetową, e-booki, oraz media społecznościowe. Jedyny taki w Europie kanał edukacyjny, zdobył uznanie widzów dzięki merytorycznym treściom. Przełożyło się to na wzrost rozpoznawalności marki Romgaz i zwiększone zapytania ofertowe od widzów.

Co Propan Guru mówi o realizacji swojego pomysłu w Gregor Media? Posłuchaj.



Chcesz, żeby Twój kanał na YouTube wyróżniał się na tle konkurencji?

W dzisiejszym cyfrowym świecie YouTube to potężne narzędzie do budowania wizerunku marki i angażowania odbiorców. Profesjonalnie prowadzony kanał nie tylko przyciąga uwagę, ale także skutecznie komunikuje wartości firmy i promuje jej ofertę. Regularnie aktualizowanie treści, optymalizacja wideo oraz efektywne wykorzystanie strategii mogą znacząco zwiększyć zasięg i zaangażowanie.

Chcesz rozpocząć działania na YouTube? A może masz już swój kanał, ale nie osiąga on jeszcze oczekiwanych rezultatów i potrzebujesz wsparcia w jego rozwoju? Skontaktuj się z nami - pomożemy Ci stworzyć i wdrożyć strategię, która przyciągnie nowych subskrybentów i wzmocni Twoją obecność online!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098