Jak zarobić ponad milion dzięki kampaniom Facebook i Google?

Klient:

SaunFrancisco

Zakres działań:

Performance marketing (Meta Ads + Google Ads)

Drewniane sauny w kształcie beczki z otwartymi drzwiami na pokładzie, pod zachmurzonym niebem.

Kim jest Klient?

W biurze Gregor Media spotkał się z nami właściciel firmy, produkującej sauny do domów, hoteli, ośrodków wypoczynkowych.

Usługa – jak na polski rynek – jest dość nietypowa, a rodzajów docelowych klientów kilku, w dodatku bardzo różnych.  Klient posiada stronę internetową wraz z konfiguratorem, przez którą można zamówić wymarzoną saunę z indywidualnie dobranymi opcjami.

Cele Klienta

Przychodząc do Gregor Media klient miał jeden konkretny cel: zwiększyć sprzedaż, nie przekraczając założonej przez siebie kwoty.

Zarówno pomysł na promocję, jak i strategię sprzedaży zostawił nam, ufając, że dzięki nam jego marka stanie się bardziej rozpoznawalna w Internecie. Jeszcze wtedy nie mógł spodziewać się, że wydając budżet o wartości zaledwie jednej sauny sprzeda ich w krótkim czasie setki!

Drewniane kabiny w kształcie beczki na stojakach z otwartymi drzwiami.

Zaproponowane rozwiązania

Pierwsze działania

Przeanalizowaliśmy sytuację i rynek oraz zaproponowaliśmy pakiet działań, z których najważniejszymi miały stać się kampanie w Google Ads i Lead Ads na Facebooku. Dzięki nim klient uzyskuje ruch z dwóch głównych mediów- wyszukiwarki Google oraz Facebooka i Instagrama.

Podczas trwania obu kampanii na bieżąco sprawdzaliśmy, jak działają i jakie wyniki są osiągane. Modyfikowaliśmy przekaz wraz ze „zmęczeniem” grupy docelowej i optymalizowaliśmy słowa kluczowe po ich skuteczności. Wreszcie, gdy dotarliśmy do pierwszego pułapu budżetu, oceniliśmy efekty – i musimy przyznać, ze jesteśmy z nich wyjątkowo dumni!

Przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowych

Po podpisaniu umowy przystąpiliśmy do pracy. Wybraliśmy najlepsze słowa kluczowe, przygotowaliśmy grafiki i teksty reklamowe, ustaliliśmy budżety i określiliśmy klientów docelowych. Po akceptacji materiałów, wdrożyliśmy obie kampanie:

Google Ads, które po wpisaniu jednego ze słów kluczowych w wyszukiwarkę, kierowały na stronę z konfiguratorem saun. Tu, po wybraniu właściwej dla siebie opcji, klienci docelowi finalizowali transakcje.

Lead Ads na Facebooku, gdzie klienci uzupełniali formularze, przekazywane bezpośrednio na telefon właściciela saun. Po rozmowie, zachęceni do zakupu, kierowali się na stronę i konfigurowali produkt.

Uzyskane rezultaty

Wyniki kampanii w lutym 2023r.

Jakie efekty uzyskaliśmy?

W obie kampanie klient zainwestował relatywnie niewielkie kwoty. Przeciętny budżet nie jest jednak przeszkodą do osiągnięcia fantastycznych wyników – oprócz wyłożonych środków liczy się bowiem to, jak w trakcie kampania jest monitorowana i modyfikowana przez doświadczonych marketerów. Wynik po pierwszym miesiącu działań to PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH przychodu ze sprzedaży saun. Standardowa kampania reklamowa, powierzona Gregor Media, stała się prawdziwym gamechangerem i inwestycją o stopie zwrotu niemal 50 000%!

Ale to jeszcze nie wszystko – już w następnym miesiącu kwota ta wzrosła do ponad 1 miliona. Rekordowym i przełomowym dla klienta miesiącem był marzec 2023 roku, gdy reklama osiągnęła zasięg ponad 227 tysięcy, generując 179 leadów.

Przy wydanym budżecie wynoszącym 1691,52 zł, sprzedaż wyniosła 1.1 miliona złotych!

Wyniki kampanii w marcu 2023r.

227 658 zasięgu

1.1 milionazłotych sprzedaży

Zysk płynący z naszej współpracy rośnie nadal, każdego tygodnia pojawiają się nowi odbiorcy. Klient jest z nami już ponad rok z przerwami – robi je wyłącznie po to, by uporać się z bieżącymi zamówieniami i nie wydłużać terminów dla swoich nowych klientów. Za każdym razem, gdy zleca nam uruchomienie reklam, ponad 100 osób miesięcznie aktywnie interesuje się jego ofertą. Obecnie, oprócz saun, promuje drugi element swojej oferty, czyli balie drewniane. Uruchomione do tej pory reklamy przyniosły około 200 leadów miesięcznie – w sierpniu na przykład ponad 250 leadów za zaledwie 800 złotych.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Co o naszej współpracy sądzi Klient?

Brodaty mężczyzna z tatuażem na nadgarstku, uśmiechający się do kamery, oparty podbródkiem na dłoni.

Michał Świątek Brzeziński

“Współpraca z Gregor Media była strzałem w dziesiątkę. Współpracujemy przy kilku różnych projektach. Wiedziałem, że powierzenie marketingu profesjonalistom wyjdzie mi na dobre, ale nie spodziewałem się aż tak satysfakcjonujących wyników! Polecam Gregor Media wszystkim przedsiębiorcom z naszego regionu, którzy na poważnie myślą o rozwoju.”

Umów się na bezpłatną konsulatcję

Mężczyzna w białej koszulce polo skierowanej obiema rękami w górę.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa. Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii i egzekucji.

Umów się już teraz!

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098