Jak w dwa miesiące zarobić ponad milion dzięki kampaniom Facebook i Google?

Klient:

SaunFrancisco

Zakres działań:

Performance marketing (Meta Ads + Google Ads)

Drewniane sauny w kształcie beczki z otwartymi drzwiami na pokładzie, pod zachmurzonym niebem.

SaunFrancisco - marketingowa podróż po krainie saun

W biurze Gregor Media spotkał się z nami właściciel firmy SaunFrancisco, produkującej sauny do domów, hoteli, ośrodków wypoczynkowych.

Klient posiada stronę internetową wraz z konfiguratorem, przez którą można zamówić wymarzoną saunę z indywidualnie dobranymi opcjami. Usługa – jak na polski rynek – jest dość nietypowa, a rodzajów docelowych klientów kilku, w dodatku bardzo różnych. Produkt z tak szerokimi opcjami personalizacji wyróżniał się swoim potencjałem sprzedażowym, ale bez przemyślanego wsparcia marketingowego, oferta nie dotarłaby do zainteresowanych nią kontrahentów.

Niewielki budżet, wielkie efekty!

Przychodząc do nas klient miał jeden konkretny cel: zwiększyć sprzedaż, nie przekraczając założonej przez siebie kwoty na budżet reklamowy.

W Gregor Media wiemy, że gdy produkt broni się sam i przyciąga zainteresowanie klientów, skuteczne kampanie nie wymagają gigantycznych inwestycji. Przykład wielu małych i średnich firm pokazuje, że nawet skromne nakłady finansowe mogą przynieść imponujące rezultaty. Kluczem do sukcesu jest kreatywność w podejściu, dobrze przemyślana strategia oraz umiejętne wykorzystanie dostępnych narzędzi. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu i znajomości rynku możliwe jest osiągnięcie znaczących wyników nawet przy ograniczonym budżecie.

Klient pomysł na promocję, jak i strategię sprzedaży zostawił w naszych rękach, ufając, że dzięki nam jego marka stanie się bardziej rozpoznawalna w Internecie. Jeszcze wtedy nie mógł spodziewać się, że wydając budżet o wartości zaledwie jednej sauny sprzeda ich w krótkim czasie setki!

Drewniane kabiny w kształcie beczki na stojakach z otwartymi drzwiami.

Kampanie Google Ads i Lead Ads drogą do sukcesu

Znając oczekiwania Klienta przeanalizowaliśmy sytuację i rynek oraz zaproponowaliśmy pakiet działań, z których najważniejszymi miały stać się kampanie w Google Ads i Lead Ads na Facebooku.

Kampanie Google Ads i Lead Ads to kluczowe narzędzia dla firm, które chcą zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż w Internecie. Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania, co pozwala na przyciągnięcie klientów już na etapie poszukiwania produktów, natomiast Lead Ads na Facebooku i Instagramie pomagają w zbieraniu kontaktów potencjalnych klientów poprzez proste formularze, które można wypełnić bezpośrednio w aplikacji.

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, kampanie pozwalają dotrzeć do konkretnych grup odbiorców, które są rzeczywiście zainteresowane oferowanym produktem lub usługą.

Zaczęliśmy od wybrania najlepszych słów kluczowych, przygotowaliśmy grafiki i teksty reklamowe, ustaliliśmy budżety i określiliśmy klientów docelowych. Po akceptacji materiałów, wdrożyliśmy obie kampanie:

  • Google Ads, które po wpisaniu jednego ze słów kluczowych w wyszukiwarkę, kierowały na stronę z konfiguratorem saun. Tu, po wybraniu właściwej dla siebie opcji, klienci docelowi finalizowali transakcje.

  • Lead Ads na Facebooku, gdzie klienci uzupełniali formularze przekazywane bezpośrednio na telefon właściciela firmy. Po rozmowie, zachęceni do zakupu, kierowali się na stronę i konfigurowali produkt.



Podczas trwania obu kampanii na bieżąco sprawdzaliśmy, jak działają i jakie wyniki są osiągane. Modyfikowaliśmy przekaz wraz ze „zmęczeniem” grupy docelowej i optymalizowaliśmy słowa kluczowe po ich skuteczności.

Wreszcie, gdy dotarliśmy do pierwszego pułapu budżetu określonego przez Klienta, oceniliśmy efekty – i musimy przyznać, że jesteśmy z nich naprawdę dumni!

Pierwsze (i nie ostatnie) sukcesy!

W obie kampanie klient zainwestował relatywnie niewielkie kwoty.

Przeciętny budżet nie jest jednak przeszkodą do osiągnięcia fantastycznych wyników – oprócz wyłożonych środków liczy się bowiem to, jak kampania jest monitorowana podczas jej trwania i modyfikowana na potrzeby lepszych efektów.

Po pierwszym miesiącu działań udało nam się osiągnąć wynik PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH przychodu ze sprzedaży saun. Standardowa kampania reklamowa, powierzona Gregor Media, stała się prawdziwym game changerem i inwestycją o stopie zwrotu niemal 50 000%!

Wyniki kampanii w lutym 2023r.

Ale to jeszcze nie wszystko!

Już w następnym miesiącu kwota ta wzrosła łącznie do ponad 1 MILIONA! Rekordowym i przełomowym dla klienta miesiącem był marzec 2023 roku, gdy reklama osiągnęła zasięg ponad 227 000, generując 179 leadów.

Przy wydanym budżecie wynoszącym nieco ponad 3000 zł, w dwa miesiące sprzedaż wyniosła 1.1 miliona złotych!

Wyniki kampanii w marcu 2023r.

227 658 zasięgu

600 000 złotych sprzedaży

Zysk płynący z naszej ponad 1,5 rocznej kooperacji rośnie nadal - każdego tygodnia pojawiają się nowi potencjalni klienci. Klient przerwy we współpracy z nami robi wyłącznie po to, by uporać się z bieżącymi zamówieniami i nie wydłużać terminów dla swoich nowych klientów. Za każdym razem, gdy zleca nam uruchomienie reklam, ponad 100 osób miesięcznie aktywnie interesuje się jego ofertą. Obecnie, oprócz saun, promuje drugi element swojej oferty - balie drewniane. Uruchomione do tej pory reklamy w tej tematyce przyniosły około 200 leadów miesięcznie – w sierpniu 2023 budżet w wysokości zaledwie 800 złotych wygenerował 250 kontaktów.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Oto doskonały przykład, jak nawet przy ograniczonym budżecie można osiągnąć imponujące rezultaty.

Od samego początku skupiliśmy się na precyzyjnym targetowaniu i optymalizacji kampanii, dzięki czemu byliśmy w stanie dotrzeć do różnych grup docelowych, które były rzeczywiście zainteresowane ofertą naszego klienta. Pozwoliło to maksymalnie wykorzystać każdą zainwestowaną złotówkę.

Regularne monitorowanie i optymalizacja kampanii pozwoliły nam utrzymać wysoką skuteczność działań. Osiągnięte wyniki pokazują, że przemyślana strategia marketingowa może przynieść wyjątkowe rezultaty, nawet przy niewielkim nakładzie finansowym.

Dzięki tej współpracy klient nie tylko zwiększył swoją sprzedaż, ale także zbudował solidną bazę nowych kontaktów, co przełożyło się na dalszy rozwój firmy.

Każdego miesiąca generujemy dla niego setki nowych leadów, co pozwala na stały wzrost biznesu. Nasze działania marketingowe stały się kluczowym elementem sukcesu klienta, pokazując, że efektywna reklama to nie tylko kwestia budżetu, ale przede wszystkim odpowiedniego podejścia.

Nasz zespół posiada nie tylko wiedzę, ale także doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami, które przynoszą wymierne rezultaty. Od wyboru odpowiednich słów kluczowych i precyzyjnego targetowania, po optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym – dbamy o każdy aspekt, aby zapewnić jak najlepsze wyniki. Dzięki współpracy z nami, Twoja firma nie tylko zwiększy swoją widoczność, ale także zbuduje solidną bazę klientów, co przełoży się na długoterminowy wzrost przychodów.

Jeśli chcesz wykorzystać pełen potencjał kampanii Google Ads i Lead Ads, a jednocześnie mieć pewność, że Twoje pieniądze są inwestowane mądrze, skontaktuj się z nami. Razem stworzymy kampanię, która przyniesie Twojej firmie sukces!

Co o naszej współpracy sądzi Klient?

Brodaty mężczyzna z tatuażem na nadgarstku, uśmiechający się do kamery, oparty podbródkiem na dłoni.

Michał Świątek Brzeziński

“Współpraca z Gregor Media była strzałem w dziesiątkę. Współpracujemy przy kilku różnych projektach. Wiedziałem, że powierzenie marketingu profesjonalistom wyjdzie mi na dobre, ale nie spodziewałem się aż tak satysfakcjonujących wyników! Polecam Gregor Media wszystkim przedsiębiorcom z naszego regionu, którzy na poważnie myślą o rozwoju.”

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098