Generowanie leadów w branży finansowej

Klient:

z branży finansowej

Zakres działań:

Google Ads

pozyskiwanie-leadow-finanse

Kim jest Klient?

Klient z branży finansowej zgłosił się do nas z chęcią pozyskania kontaktów do firm z całej Polski.

Celem kampanii Google Ads było dotarcie do przedsiębiorców potrzebujących (często nawet nieposzukujących) dodatkowego finansowania. Kampanie Google Ads w przeciwieństwie do klasycznych metod pozyskiwania potencjalnych klientów np. wykonywanie telefonów do firmy z bazy umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie

Cele Klienta

Kampanie Google Ads są skutecznym sposobem na budowanie świadomości marki.

Dotarcie do użytkowników, którzy w danym momencie poszukują konkretnych usług. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności Google Ads umożliwiają również zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zebranie cennych informacji o potencjalnych klientach czy też nawiązanie z nimi relacji.

Generowanie leadów w branży finansowej

Zaproponowane rozwiązania

Pierwsze działania

Przygotowania do kampanii Google Ads rozpoczęliśmy od kompleksowej instalacji i konfiguracji analityki na stronie. To niezbędny krok, który umożliwił nam mierzenie ruchu na stronie www oraz konwersji. W tym przypadku mierzoną konwersją było uzupełnienie formularza kontaktowego.

Przygotowanie i wdrożenie kampanii reklamowych

W kolejnym kroku wdrożyliśmy trzy kampanie Google Ads:
Kampania Discovery, która umożliwiła nam dotarcie do firm poszukujących dodatkowych możliwości finansowania. W tej kampanii wykorzystaliśmy niestandardowe grupy odbiorców oparte na słowach kluczowych. Istotną zaletą kampanii Discovery jest dopasowanie zainteresowań do odbiorców. Oznacza to, że użytkownik nie musi wyszukiwać konkretnego hasła w Google. System automatycznie dopasuje reklamy i treści zgodnie z jego zainteresowaniami.
Kampania w sieci wyszukiwania. Na podstawie bazy słów kluczowych utworzyliśmy grupy odbiorców, naciskając na wynik jakości poszczególnych fraz. Dzięki temu docieraliśmy do odbiorców, którzy w danym momencie poszukiwali usług oferowanych przez naszego klienta.
Dynamiczna kampania w sieci wyszukiwania, która miała na celu wyczerpanie szczegółowych zapytań przy niższych stawkach CPC (kosztu za kliknięcie).

Uzyskane rezultaty

Jakie wyniki kampanii Google Ads w branży finansowej uzyskaliśmy?

Koszt 4 025,26 zł

Koszt za konwersję26 zł

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Co osiągneliśmy w zaledwie 60 dni?

Przy budżecie 4025,26 zł osiągnęliśmy imponujące 156 konwersji. Otrzymaliśmy 156 wypełnionych formularzy kontaktowych. Średni koszt każdej konwersji wyniósł 26 zł. Wynik ten potwierdza nasze działania i efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego. Precyzyjne targetowanie i skuteczne strategie pozwalają nam osiągnąć znaczący zwrot z inwestycji, co stanowi solidną podstawę do dalszego rozwoju naszych kampanii marketingowych.

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098