W kolejnym kroku wdrożyliśmy trzy kampanie Google Ads:
Kampania Discovery, która umożliwiła nam dotarcie do firm poszukujących dodatkowych możliwości finansowania. W tej kampanii wykorzystaliśmy niestandardowe grupy odbiorców oparte na słowach kluczowych. Istotną zaletą kampanii Discovery jest dopasowanie zainteresowań do odbiorców. Oznacza to, że użytkownik nie musi wyszukiwać konkretnego hasła w Google. System automatycznie dopasuje reklamy i treści zgodnie z jego zainteresowaniami.
Kampania w sieci wyszukiwania. Na podstawie bazy słów kluczowych utworzyliśmy grupy odbiorców, naciskając na wynik jakości poszczególnych fraz. Dzięki temu docieraliśmy do odbiorców, którzy w danym momencie poszukiwali usług oferowanych przez naszego klienta.
Dynamiczna kampania w sieci wyszukiwania, która miała na celu wyczerpanie szczegółowych zapytań przy niższych stawkach CPC (kosztu za kliknięcie).