Ostatni rok współpracy nad stroną Drewne Ludki skupiony był przede wszystkim na dalszej ekspansji rynku związanej z pielęgnacją drzew oraz co pojawiło się nowego – również pielęgnacją ogrodów. To dzięki nowej odnodze biznesu i rozwojowi firmy mogliśmy kontynuować naszą strategię o dalszy obszar działania. Jest to już kolejny biznes, który wraz z nami i odpowiedniej strategii SEO (bez innych działań marketingowych) rozwija swoją działalność o dodatkowe usługi i rozwija się nie tylko lokalnie, ale wychodzi już poza granice najbliższej okolicy.
Nie chcemy tutaj porównywać wyników od początku współpracy, ale porównamy je w ujęciu rocznym – od początku współpracy widzieliście je w poprzednim case study, które jest powyżej.
Na początek weźmy pod uwagę widoczność serwisu określającą ostatnie 3 miesiące (okres wakacyjny) w porównaniu rok do roku. Przed rokiem widoczność serwisu w ciągu 3 wakacyjnych miesięcy wynosiła: 49.168 wyświetleń, natomiast w tym roku, po kolejnym roku owocnej współpracy jest to: 184.982 wyświetleń! Czyli jest to wzrost o 286% tylko w ujęciu rocznym!