Da Grasso – tworzenie wyróżniającego wizerunku franczyzowej restauracji w mediach społecznościowych

Klient:

Da Grasso

Zakres działań:

Social Media

Osoba trzymająca pizzę w kształcie serca z pomidorkami koktajlowymi i świeżą bazylią. W tle częściowo widoczna jest kolejna pizza z warzywami i oliwkami.

Kim jest Klient?

Naszym klientem jest właściciel lokalnej pizzerii – franczyzy funkcjonującej pod szyldem Da Grasso.

Posiada lokal w samym centrum Chojnic, w doskonałej lokalizacji pobliskiej starówki i amfiteatru. Przewagą firmy jest fakt, że smak, przepisy i jakość są znane i lubiane. Równocześnie konkuruje ona na obszarze funkcjonowania kilkunastu innych pizzerii, a więc na dość trudnym rynku.

Cele Klienta

Klient chciał pokazać się jako prężnie funkcjonująca, nowoczesna i młoda pizzeria i wyróżnić się pośród dużej konkurencji.

Chociaż posiada zaplecze marketingowe, które jest swego rodzaju benefitem, płynącym z umów franczyzowych, nie był w stanie samodzielnie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Pizza pepperoni, z której jeden kawałek został częściowo usunięty, jest umieszczana na ciemnej powierzchni o teksturze otoczonej takimi składnikami, jak pomidory, grzyby i oliwa z oliwek.

Zaproponowane rozwiązania

Zastanawiając się nad strategią marketingową, chcieliśmy stworzyć koncepcję, budującą rozpoznawalność pizzerii na lokalnym rynku gastronomicznym.

Spójny feed miał wyróżniać się wizualnie i przyciągać uwagę młodych, głównie przedstawicieli pokolenia Z. Ważne było dla nas to, by komunikować się językiem grupy docelowej i kierować się sposobem konsumowania przez nią treści.

Zdecydowaliśmy się na zabawne, kreatywne grafiki.

Postawiliśmy na wyjątkowe rolki, które pokazują codzienność pracy w pizzerii, a także viralowe posty, utrzymujące aktywność na nieustannie wysokim poziomie. Wszystko to jest zgodne z brandingiem, narzuconym przez sieć, a równocześnie oryginalne i budujące zaangażowanie. Regularnie uruchamiamy też kampanie reklamowe - optymalny budżet i dokładne ustawienie grupy odbiorców przynoszą efekty w postaci rozpoznawalności, zasięgu i zamawianych dzięki nim dań.

Uzyskane rezultaty

Przez cały okres współpracy z firmą uzyskaliśmy zasięgi na poziomie 1,3 miliona oraz wyświetlenia na poziomie 2 milionów.

W styczniu 2024 r. Da Grasso globalnie przeszło rebranding

Wymusiło to również na nas zmianę sposobu komunikacji. Stanęliśmy na wysokości zadania i niemal z dnia na dzień dostosowaliśmy się, proponując świeże i jeszcze ciekawsze rozwiązania!

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Nasza współpraca nadal trwa, a konta na Facebooku i Instagramie rosną jak na drożdżach.

Da Grasso jest chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców, jak i turystów. Profil posiada obecnie 2000 odbiorców, a my współpracujemy na wielu różnych poziomach, kreując między innymi sezonowe promocje.

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Niezobowiązująca konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098