Wyróżniający wizerunek franczyzowej restauracji Da Grasso

Klient:

Da Grasso

Zakres działań:

Social Media

Pizza w kształcie serca, z pomidorkami koktajlowymi, liśćmi bazylii i roztopionym serem, położona na drewnianej desce pod niebiesko-białą matą.

Kim jest Klient?

Naszym klientem jest właściciel lokalnej pizzerii – franczyzy funkcjonującej pod szyldem Da Grasso.

Posiada lokal w samym centrum Chojnic, w doskonałej lokalizacji pobliskiej starówki i amfiteatru. Smak, przepisy i jakość w restauracjach Da Grasso są powszechnie znane i lubiane, co jest niewątpliwie mocną stroną franczyzy. Równocześnie pizzeria konkuruje na dość trudnym rynku, na którym o palmę pierwszeństwa walczy kilkanaście restauracji o podobnym profilu. Swojej szansy na wyróżnienie się klient dopatrzył się w profesjonalnym prowadzeniu kont w mediach społecznościowych i zwrócił się do nas o pomoc w realizacji tego zadania.

Głodni sukcesu

Klient chciał wyróżnić się pośród dużej konkurencji i pokazać się jako prężnie funkcjonująca, nowoczesna i młoda pizzeria.

Obosiecznym mieczem płynącym z umów franczyzowych jest zaplecze marketingowe. Z jednej strony restauratorzy otrzymują wsparcie od sieci w postaci materiałów reklamowych, z drugiej - trudno przez nie ukazać unikalny charakter lokalu oraz stosowywać komunikaty które przyciągnęłyby gości z okolicy, a na tym zależało naszemu kontrahentowi. Wyzwanie polegało więc na stworzeniu unikalnej koncepcji, która przyciągnęłaby do lokalu miłośników pizzy, przy jednoczesnym utrzymaniu wszystkiego w zgodzie z brandingiem narzuconym przez sieć.

Pizza pepperoni, z której jeden kawałek został częściowo usunięty, jest umieszczana na ciemnej powierzchni o teksturze otoczonej takimi składnikami, jak pomidory, grzyby i oliwa z oliwek.

Gorące i dobrze podane treści

Spójna komunikacja miała wyróżniać się wizualnie i przyciągać uwagę młodych, głównie przedstawicieli pokolenia Z.

Ważne było dla nas, aby posługiwać się językiem grupy docelowej i docierać do nich preferowaną przez nich formą komunikatów. Postawiliśmy więc na radosne treści video, które pokazują codzienność pracy w pizzerii, a także pełne luzu i humoru posty, utrzymujące aktywność na nieustannie wysokim poziomie. Wsparciem dla kontentu miały być regularne kampanie reklamowe, których zadaniem było zwiększenie zasięgu.

Siła unikalności

W okresie od marca 2023 do kwietnia 2024 uzyskaliśmy zasięgi na poziomie 1,3 miliona oraz wyświetlenia na poziomie 2 milionów.

Optymalny budżet przeznaczony na kampanie reklamowe i dokładne ustawienie grupy odbiorców przyniosły efekty w postaci dużego zasięgu i zwiększonej rozpoznawalności pizzerii.

Stanęliśmy na wysokości zadania i niemal z dnia na dzień dostosowaliśmy się do nowego brandingu, proponując świeże i jeszcze ciekawsze rozwiązania!

W proponowanych przez nas grafikach zachowana została kolorystyka spójna z brandingiem Da Grasso, dzięki czemu już na pierwszy rzut oka kojarzyły się one ze znaną i lubianą siecią. Jednak w styczniu 2024 r sieć Da Grasso przeszła globalny rebrending, co również na nas wymogło zmianę szaty graficznej.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Stworzyliśmy komunikację, która wyróżnia się zarówno na tle lokalnej konkurencji, jak i wśród pozostałych lokali franczyzowych Da Grasso.

Treści publikowane na profilach w mediach społecznościowych zawierają lokalne, sezonowe promocje oraz pozwalają lepiej dojrzeć unikalność chojnickiej franczyzy, dzięki czemu pizzeria jest chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców, jak i turystów.

Nasza współpraca z klientem nadal trwa, a konta w mediach społecznościowych rosną jak na drożdżach - profil na Facebooku liczy sobie już ponad 2000 obserwujących!

Wyróżniający się marketing restauracji

Dzięki przemyślanym działaniom marketingowym, restauracja może nie tylko zyskać lojalność stałych bywalców, ale również przyciągnąć nowych. Wyróżniający się pośród konkurencji wizerunek pozwala na skuteczne komunikowanie unikalnych wartości restauracji, co przekłada się na jej autentyczność, większe zaufanie klientów i częstsze wizyty, a tym samym na wzrost przychodów i sukcesu na lokalnym rynku.

W Gregor Media doskonale wiemy, że personalizacja treści, promocje, kreatywne kampanie reklamowe, a także wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji z klientami, mogą znacząco zwiększyć widoczność i atrakcyjność lokalu. Jeśli więc szukasz wsparcia w swoich działaniach, zapraszamy do współpracy - wspólnie sprawimy, że stoliki w Twojej restauracji zapełnią się gośćmi!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098