Już kolejny rok z rzędu możemy pochwalić się ponad 3-krotnymi wzrostami widoczności i jeszcze większymi wzrostami, jeśli chodzi o odwiedziny strony, a przy tym - co niezwykle istotne, także wzrostem współczynnika CTR, co nie jest takie oczywiste w przypadku tak gwałtownego zwiększenia widoczności.
Agencje marketingowe często napotykają trudności w mierzeniu efektów swoich działań, zwłaszcza gdy porównują wyniki rok do roku. W przypadku długotrwałej współpracy, gdzie początkowe wzrosty bywają imponujące, w kolejnych latach często obserwuje się ich spadek. Jednak współpraca z Romgaz stanowi wyjątek od tej reguły. Już kolejny rok z rzędu odnotowujemy wzrosty przekraczające 250%!
Tym razem, porównując ostatni kwartał do tego samego okresu w roku ubiegłym, widoczność serwisu wzrosła o 264% - z około 269 000 wyświetleń do niemal 981 000, osiągając blisko 1 milion wyświetleń w zaledwie trzy miesiące. To osiągnięcie jest tym bardziej imponujące, biorąc pod uwagę, że działamy w branży, która na polskim rynku uchodzi za dość niszową. Jak możemy zauważyć na powyższym wykresie, w tym samym okresie liczba kliknięć na stronę wzrosła o około 340% – z poziomu około 7 810 wyświetleń do około 34 300 wyświetleń w ciągu kwartału! Pomimo że nasze działania pozycjonowania koncentrują się głównie na rynku lokalnym i wybranych województwach w Polsce, wzrost widoczności i rozpoznawalności marki Romgaz często skutkuje otrzymywaniem zapytań z południa Polski, a nawet z najbardziej odległych zakątków kraju.