Na pierwszy rzut oka, platforma ta może kojarzyć się głównie z treściami rozrywkowymi, jednak jej potencjał sięga znacznie dalej. Naszym zadaniem było pokazanie, że TikTok to nie tylko tańce i zabawne filmiki, ale także potężne narzędzie do budowania wizerunku i bezpośredniego dotarcia również do młodych przedsiębiorców.
Podczas spotkania z klientką omówiliśmy dobre i złe praktyki, przedstawiając przykłady firm, które skutecznie wykorzystują tę platformę do merytorycznej edukacji swoich odbiorców. Klientka, choć początkowo sceptyczna, zobaczyła w tej strategii szansę na wyróżnienie się i dotarcie do grupy docelowej w sposób, który jest nowoczesny, ale jednocześnie profesjonalny.
Wspólnie stworzyliśmy listę pomysłów na filmy, opartych o edukację z obszaru rachunkowości i finansów. Na bazie tych koncepcji oraz eksperckiej wiedzy klientki ułożyliśmy scenariusze i zaproponowaliśmy dwie drogi współpracy – samodzielnie nagrywane filmy mogły być wysyłane do nas do montażu lub od początku do końca tworzyć je mógł nasz zespół. Właścicielka biura zdecydowała się na pakiet współpracy, w którym na nas spoczął cały proces produkcji – od koncepcji, przez nagrania, aż po montaż i publikację.