Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.
Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii i egzekucji.
Kampanie Google Ads są nieodłączonym elementem strategii marketingowej dla biznesów e-commerce. Aby reklamy generowały sprzedaż, niezbędne jest opracowanie i wdrożenie odpowiedniej struktury kampanii, w której wykorzystane zostaną wszystkie możliwości Google Ads przeznaczone dla e-commerce.
Skuteczność reklam dla sklepów internetowych zazwyczaj określana jest za pomocą tzw. ROAS (zwrotu z nakładów na reklamę). To wskaźnik, który określa opłacalność prowadzonych działań reklamowych. ROAS oblicza się wg wzoru:
ROAS = Przychód (całkowity dochód z reklamy)/ koszt (wydatki na reklamy)
Kilka słów o kliencie
Klient sprzedający instrumenty muzyczne online dla dzieci trafił do naszej agencji po nieudanej współpracy z inną firmą marketingową. Podczas pierwszych rozmów z klientem ustaliliśmy, że głównym celem kampanii Google Ads będzie zwiększenie liczby transakcji na sklepie przy osiągnięciu satysfakcjonującego ROASu (zwrotu z inwestycji) dla klienta. Istotne w tym procesie było uzyskanie przychodów z reklamy, które pokryją nie tylko koszty kampanii, ale przyniosą także zysk dla klienta.
Pracę nad kampaniami reklamowymi Google Ads dla sklepu z instrumentami muzycznymi rozpoczęliśmy od gruntownego audytu obejmującego zarówno historyczne kampanie Google Ads, jak i wdrożenia analityczne.
Największym wyzwaniem podczas realizacji tego projektu było wdrożenie działań naprawczych, które wygenerują przychody na satysfakcjonującym dla klienta poziomie.
Po wdrożeniu planu naprawczego obejmującego m.in. utworzenie kampanii produktowych i remarketingu dynamicznego z miesiąca na miesiąc osiągaliśmy coraz wyższe wyniki sprzedażowe. Zawdzięczamy to m.in. regularnej optymalizacji działań reklamowych. Podczas naszej pracy nie pozostawiamy kampanii bez opieki, dzięki czemu nie marnujemy budżetu reklamowego na nieefektywne działania.
Po około 60 dniach regularnej pracy na koncie udało nam się zwiększyć ROAS ponad 148 razy!
Obecnie przy budżecie miesięcznym na poziomie ok. 2400 zł osiągamy przychód w wysokości 50 096,85 zł. ROAS dla kampanii Google Ads wynosi 20,78.
Kampanie Google Ads dla e-commerce
Umów się na bezpłatną konsultację!
Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!
Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098