Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.
Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii i egzekucji.
Kampanie Google Ads są skutecznym sposobem na budowanie świadomości marki oraz dotarcie do użytkowników, którzy w danym momencie poszukują konkretnych usług. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności Google Ads umożliwiają również zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zebranie cennych informacji o potencjalnych klientach czy też nawiązanie z nimi relacji.
Kilka słów o kliencie
Klient z branży finansowej zgłosił się do nas
z chęcią pozyskania kontaktów do firm z całej Polski.
Celem kampanii Google Ads było dotarcie do przedsiębiorców
potrzebujących (często nawet nieposzukujących)
dodatkowego finansowania.
Przygotowania do kampanii Google Ads rozpoczęliśmy od kompleksowej instalacji i konfiguracji analityki na stronie.
To niezbędny krok, który umożliwił nam mierzenie ruchu na stronie www oraz konwersji. W tym przypadku mierzoną konwersją było uzupełnienie formularza kontaktowego.
Istotną zaletą kampanii Discovery jest dopasowanie zainteresowań do odbiorców. Oznacza to, że użytkownik nie musi wyszukiwać konkretnego hasła w Google. System automatycznie dopasuje reklamy i treści zgodnie z jego zainteresowaniami.
Po 60 dniach prowadzonych działań i budżecie reklamowym na poziomie 4 025,26 zł wygenerowaliśmy
156 konwersji (uzupełnionych formularzy kontaktowych). Koszt za konwersję wynosił 26 zł.
Kampanie Google Ads do pozyskiwania leadów
Umów się na bezpłatną konsultację!
Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!
Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098