CASE STUDY

Generowanie leadów w branży finansowej

Kampanie Google Ads są skutecznym sposobem na budowanie świadomości marki oraz dotarcie do użytkowników, którzy w danym momencie poszukują konkretnych usług. Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności Google Ads umożliwiają również zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zebranie cennych informacji o potencjalnych klientach czy też nawiązanie z nimi relacji.

Kilka słów o kliencie

Klient z branży finansowej zgłosił się do nas
z chęcią pozyskania kontaktów do firm z całej Polski.
Celem kampanii Google Ads było dotarcie do przedsiębiorców
potrzebujących (często nawet nieposzukujących)
dodatkowego finansowania.

Kampanie Google Ads w przeciwieństwie do klasycznych metod pozyskiwania potencjalnych klientów np. wykonywanie telefonów do firmy z bazy umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie

Przygotowanie oraz wdrożenie kampanii Google Ads

Przygotowania do kampanii Google Ads rozpoczęliśmy od kompleksowej instalacji i konfiguracji analityki na stronie.
To niezbędny krok, który umożliwił nam mierzenie ruchu na stronie www oraz konwersji. W tym przypadku mierzoną konwersją było uzupełnienie formularza kontaktowego.

W kolejnym kroku wdrożyliśmy trzy kampanie Google Ads:
Kampania Discovery, która umożliwiła nam dotarcie do firm poszukujących dodatkowych możliwości finansowania. W tej kampanii wykorzystaliśmy niestandardowe grupy odbiorców oparte na słowach kluczowych.

Istotną zaletą kampanii Discovery jest dopasowanie zainteresowań do odbiorców. Oznacza to, że użytkownik nie musi wyszukiwać konkretnego hasła w Google. System automatycznie dopasuje reklamy i treści zgodnie z jego zainteresowaniami.

Kampania w sieci wyszukiwania. Na podstawie bazy słów kluczowych utworzyliśmy grupy odbiorców, naciskając na wynik jakości poszczególnych fraz. Dzięki temu docieraliśmy do odbiorców, którzy w danym momencie poszukiwali usług oferowanych przez naszego klienta.
Dynamiczna kampania w sieci wyszukiwania, która miała na celu wyczerpanie szczegółowych zapytań przy niższych stawkach CPC (kosztu za kliknięcie).
Jakie wyniki kampanii Google Ads w branży finansowej uzyskaliśmy?

Po 60 dniach prowadzonych działań i budżecie reklamowym na poziomie 4 025,26 zł wygenerowaliśmy
156 konwersji (uzupełnionych formularzy kontaktowych). Koszt za konwersję wynosił 26 zł.

Kampanie Google Ads do pozyskiwania leadów

Kampanie reklamowe Google Ads to skuteczne narzędzie do pozyskiwania leadów (kontaktów do potencjalnych klientów). Chcesz nawiązać z nami współpracę?
napisz do nas.

Umów się na bezpłatną konsultację!

Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!


Wyślij zapytanie
o współpracę


Wyślij zapytanie do nas

Zapisz się na
konsultację online


Zapisz się już teraz

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098