CASE STUDY

Czy można promować specjalistyczną firmę na Tik-Toku bez tańczenia? Case biura rachunkowego

Tik-Tok to jedna z TOP3 platform społecznościowych. Używana głównie przez osoby w wieku do 30 lat, w pierwszym odruchu wydaje się być miejscem do oglądania śmiesznych filmików, a nie promowania merytorycznych treści. Tymczasem nasze działania dla firmy z branży finansowej pokazują, że może stać się również doskonałą przestrzenią do pozyskiwania klientów B2B – i to przy zachowaniu profesjonalnego wizerunku marki!

Kilka słów o kliencie

Do naszej agencji zgłosiło się biuro rachunkowe, którego właścicielka chciała pozyskać odbiorców z najbardziej dochodowego dla siebie obszaru: B2B. Po krótkiej rozmowie, w której ustaliliśmy, że jedną z jej grup docelowych są młodzi przedsiębiorcy – jednak na rynku, na którym działa, istnieje wiele podobnych biur, a konkurencja jest ogromna.

Przygotowanie i wdrożenie kampanii na Tik-Toku

Po spotkaniu zaproponowaliśmy zupełnie nowy kanały dotarcia do wspomnianej grupy: Tik-Tok. Klientka początkowo była sceptycznie nastawiona do tego pomysłu, gdyż platformy te kojarzyły jej się z treściami rozrywkowymi, a nie merytorycznymi. Pokazując jednak dobre (i złe) praktyki z branży udowodniliśmy, że tym sposobem może wyróżnić się wśród swojej konkurencji, docierając bezpośrednio do młodych biznesmenów, zachowując profesjonalny wizerunek. Po wymianie informacji o firmie, stworzyliśmy listę pomysłów na filmy, opartych o wiedzę merytoryczną. Na ich bazie zredagowaliśmy scenariusze, przesłane przez klientkę oraz zaproponowaliśmy własne koncepcje. Zaproponowaliśmy dwie drogi współpracy – samodzielnie nagrywane filmy są wysyłane do nas do montażu lub tworzy je od początku do końca nasz zespół. Właścicielka biura wybrała tę drugą opcję.

Dalsze działania na platformie

Raz w miesiącu spotykamy się z klientką na około 4-6 godzin, nagrywając serię filmów. Następnie montujemy je, opracowujemy graficznie, dodajemy tło dźwiękowe i przekazujemy do akceptacji. Po wdrożeniu poprawek publikujemy je regularnie na Tik-Toku.

Tworzone na Tik-Toka treści możemy w przyszłości użyć również na Instagramie, w formacie Reels, a także repostować je na Youtubie i Facebooku. Jedna sesja nagraniowa umożliwia więc miesięczne funkcjonowanie na kilku platformach na raz.

Jakie efekty uzyskaliśmy?

Po niecałych dwóch miesiącach współpracy, treści w mediach społecznościowych biura rachunkowego obejrzało około 350 tysięcy osób. Szybko przełożyło się to na pozyskanie pierwszych klientów oraz na wytworzenie pozytywnych skojarzeń z marką, wyróżniając ją na rynku.

Sprawdź opinie klientki

Umów się na bezpłatną konsultację!

Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!


Wyślij zapytanie
o współpracę


Wyślij zapytanie do nas

Zapisz się na
konsultację online


Zapisz się już teraz

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098