CASE STUDY

Czy innowacyjne usługi naprawdę potrzebują kampanii reklamowej? Case butikowej siłowni

Jedną z podstaw marketingu jest skupienie się na wartościach, które wyróżniają markę na tle konkurencji. Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że ich produkt jest tak oryginalny, że nie potrzebuje żadnej reklamy. Nic bardziej mylnego – nikt nie dowiedziałby się przecież o Apple czy Tesli, gdyby ich twórcy nie opowiadali o nich z zachwytem. Warto wziąć z nich przykład!

Kilka słów o kliencie

W biurze Gregor Media spotkaliśmy się z właścicielem butikowej siłowni. Miał świetnie wyposażone miejsce, innowacyjną metodę trenowania, ale brakowało mu najważniejszego – ćwiczących. Zastanawialiśmy się wspólnie nad przyczynami – usługa była przecież zupełnie nietypowa na lokalnym rynku i realizowała obietnice. Okazało się, że jest o niej zbyt „cicho”, a wdrożone już narzędzia marketingowe są błędnie ustawione.

Wdrożenie oparte o mocne strony

Po wykonaniu pełnego audytu, krok po kroku naprawialiśmy zastane niedociągnięcia. Zainstalowaliśmy analitykę na stronie oraz uruchomiliśmy reklamę na pozyskiwanie kontaktów poprzez lead ads. Zaczęliśmy tworzyć komunikaty, podkreślające mocne strony i wyróżniki siłowni. Poddaliśmy dostępne już treści – stworzone przed współpracą z nami filmy reklamowe – „recyklingowi”, dając im drugie życie w mediach społecznościowych.

Szybka reakcja na zmieniającą się sytuację

W ramach prowadzonych kampanii, obserwując codzienne wyniki z reklam, zmienialiśmy kreacje, by „nie zmęczyć” odbiorców pokazywaniem wciąż tych samych treści. Stworzyliśmy ciekawe grafiki, rotowaliśmy filmy i pisaliśmy coraz to nowe hasła w reakcji na bieżące spadki statystyk, by zachować wciąż wysokie zainteresowanie grupy docelowej. Korzystaliśmy z innowacyjnych narzędzi marketingowych, aby z czasem zwiększać skuteczność kreacji.

Jakie wyniki uzyskaliśmy?

Docierając głównie do potencjalnych klientów na obszarze 40-tysięcznego miasta, osiągnęliśmy zasięgi na poziomie 23 tysięcy unikalnych odbiorców i generując w sumie ponad 400 tysięcy wyświetleń. Efektywność widoczna była przede wszystkim w średniej skuteczności sprzedaży – przy kwocie zaledwie 4500 zł aż 205 osób skontaktowało się w czasie kampanii, by zapytać o wejściówki na siłownię!

Innowacyjny marketing dla innowacyjnej firmy

Twoja firma ma unikalne produkty czy usługi, ale nie wiesz, jak o nich opowiedzieć? Zgłoś się do Gregor Media i daj poznać się światu!

Umów się na bezpłatną konsultację!

Nie wiesz, które usługi Gregor Media będą najlepsze w przypadku Twojego biznesu? Zastanawiasz się, jaka reklama mogłaby wypromować Twoją markę, by przynieść jak największy zwrot z inwestycji? Myślisz o nowej stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Umów się na bezpłatną konsultację, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach, budżecie i pomysłach – zaproponujemy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie!


Wyślij zapytanie
o współpracę


Wyślij zapytanie do nas

Zapisz się na
konsultację online


Zapisz się już teraz

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie gruntu: UDG-SPE.04.2023/098