Akwarelowy Landing page na premierę książki dla dzieci

Klient:

Wydawnictwo Parasolka

Zakres działań:

Strona internetowa

Otwarta książka, na której znajdują się ilustrowane strony, na których dzieci eksplorują przyrodę, bawią się pod tęczą, siedzą nad strumieniem i obserwują owady w pobliżu roślin. Tekst jest widoczny na stronach.

Kim jest Klient?

Nasz klient to rodzinne wydawnictwo książek dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Właścicielka sama pisze zarówno książki, jak i audiobajki. Współpracuje z ilustratorkami, specjalizującymi się w technice akwareli. Dużą wagę przywiązują do wizualnych elementów: zarówno opowieści, jak i reklam.

Cele Klienta

Klientka przyszła do nas na krótko przed premierą najnowszej książki.

Chciała, aby ta dotarła do jak najszerszej grupy osób i sprzedawała się w dużym nakładzie. Zależało jej na czasie – zostało niewiele tygodni do planowanej daty wydania. Dodatkowo ilustracje nawiązywały do zimy, która właśnie się kończyła. Obecny sklep internetowy nie dawał możliwości promocyjnych, jakie były potrzebne na tym etapie, nie mogliśmy na nim polegać, dlatego potrzebne było wdrożenie nowego lejka sprzedażowego.

Okładka książki dla dzieci przedstawiająca zimową scenę z igloo, dzieckiem, pingwinem i choinkami. Polski tytuł w tłumaczeniu oznacza „Słomka i przygoda z gwiazdami w łapaniu”.

Zaproponowane rozwiązania

Zaproponowaliśmy stworzenie landing page’a i kampanii Google Ads.

Dodatkowo zaoferowaliśmy miesięczny harmonogram postów na Facebooka i Instagrama na temat książki. Przygotowaliśmy autorski landing page, zaprojektowany przez naszego grafika, z treściami napisanymi przez copywriterkę. Przepiękny wizualnie, nawiązujący w każdym najdrobniejszym elemencie do akwarelowych ilustracji, robił zachwycające wrażenie. Informował i prowadził klienta-rodzica od wartości, zaprezentowanych w książce, przez promocje związane z premierą, aż po zakup w koszyku. Dodatkowo wdrożyliśmy newsletter, który zachęcał do pobrania bezpłatnej audiobajki.

Uzyskane rezultaty

Mimo krótkiego czasu realizacji, stworzyliśmy indywidualny i zupełnie wyjątkowy projekt landing page

Dopracowany w szczegółach wizualnych i treściowych i przemyślany pod kątem UX/UI. Kampanie Google Ads i Facebook Ads prowadziły do niego klientów, co przełożyło się na sprzedaż. Newsletter pomógł z kolei pozyskać wielu nowych odbiorców, których maile trafiły do bazy w zautomatyzowanej aplikacji Mailerlite.

Szukasz wsparcia w działaniach marketingowych?

Dwóch kolegów współpracujących nad projektem przy użyciu laptopa w nowoczesnej przestrzeni biurowej.
Umów się na darmową konsultacje

Podsumowanie działań

Prowadzisz markę, której ważnym elementem jest stylistyka i wyjątkowy design? Skontaktuj się z nami i zobacz portfolio naszych grafików!

Umów się na bezpłatną konsultację

Brodaty mężczyzna uśmiechający się i gestykulujący obiema rękami, ubrany w czarną bluzę z kapturem z logo, stojący na białym tle.

Bezpłatna konsultacja marketingowa.

Zwiększ sprzedaż, dzięki skutecznej strategii.

Umów się na darmową konsultacje

Podobne realizacje

Projekt współfinansowany ze środków EFRR. Numer umowy o powierzenie grantu: UDG-SPE.04.2023/098